کاربردهای دیوارپوش چوب پلاست

دیوارپوش چوب پلاست

متریال های زیادی برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان در بازار وجود دارد.

در حال حاضر دیوارپوش چوب پلاست بسیار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. بسیاری از افراد پانل دیواری چوب پلاست را می شناسند اما آشنایی کمی با آن دارند.

مزایای پانل های دیواری چوب پلاست چیست؟

از دیوارپوش های چوب پلاست در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

پانل دیواری چوب پلاست نسل جدیدی از پارتیشن های داخلی ساختمان و نما با کارایی بالا هستند. همچنین دیوارپوش چوب پلاست دارای مزایای زیادی است.

از جمله، استحکام بالا، وزن سبک، حفاظت از محیط زیست، عایق حرارتی، عایق صدا، ضد حریق، مقاومت در برابر رطوبت و نصب سریع است. پانل دیواری چوب پلاست مصالح ایده آل برای صرفه جویی در انرژی برای ساختمان های مدرن است.

کاربردهای دیوارپوش چوب پلاست

کاربرد پانل دیواری چوب پلاست

1. دیوارپوش های چوب پلاست برای پروژه هایی با نیاز بالا به عایق صوتی مانند هتل ها، مدارس، بیمارستان ها و غیره مناسب هستند.

2. پانل های دیواری چوب پلاست برای پروژه هایی با الزامات محدود برای ساخت و ساز، مانند پارتیشن ها در مراکز خرید و بازسازی ثانویه مناسب هستند.

3. دیوارپوش های چوب پلاست برای پروژه هایی که الزاماتی برای کاهش بار دیوار دارند مناسب هستند: دیوارهای فوق العاده بلند، خانه های فولادی سبک، سازه های فولادی و خانه های پیش ساخته.

کاربردهای دیوارپوش چوب پلاست

کاربردهای دیگر

4. پانل های دیواری چوب پلاست برای پروژه هایی با الزامات ویژه حفاظت در برابر آتش، مانند: آشپزخانه های بزرگ مناسب است.

5. دیوارپوش های چوب پلاست برای پروژه هایی که دارای الزامات خاصی برای عایق رطوبتی و ضد آب هستند مناسب است. مثل: حمام، توالت، آشپزخانه، پروژه های فضای باز، و پروژه های دیگر.

امروزه در پروژه های ساختمانی اغلب از چوب پلاست برای تزئینات محیطی استفاده می شود. هنگام انتخاب مصالح تزئینی و طرح ها، باید به اصل صرفه جویی، استحکام، ایمنی، زیبایی و کاربردی بودن پایبند باشیم.

انعطاف پذیری قوی و رنگ ها و طرح های متعدد چوب پلاست، به طور کامل نیازهای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان را برآورده می کند.

کاربردهای دیوارپوش چوب پلاست

ثبات ابعادی ( ظاهری ) چوب پلاست بهتر از چوب سنتی است.

چوب پلاست ترک نمی‌خورد و تغییر شکل نمی‌دهد و به طور کامل نیاز مشتری را برآورده می کند. نیازی به نگهداری ندارد که از هزینه نگهداری چوب سنتی کمتر است.

چوب پلاست در مقایسه با چوب طبیعی، دو برابر عمر مفید دارد و به طور معمول برای 20-15 سال قابل استفاده هستند. چوب طبیعی نیاز به نگهداری منظم، رنگ و هزینه های نگهداری بالایی دارد.

پانل های دیواری پلاست جایگزین عالی برای پانل های دیواری چوبی سنتی هستند، پانل های دیواری چوب پلاست نه تنها مزایای پانل های دیواری چوبی را دارند، بلکه یک روش جذاب و مقرون به صرفه برای تزئین دکوراسیون داخلی و خارجی ( نمای ساختمان ) است.

کاربردهای دیوارپوش چوب پلاست

چوب پلاست می تواند در زندگی روزمره بسیار مفید باشد. با دیوارپوش چوب پلاست فضای داخلی خود را در فصل گرما خنک و در هوای سرد گرم نگه دارید.

پانل های دیواری چوب پلاست از ترکیب پلاستیک قابل بازیافت و الیاف چوب ساخته شده اند. استفاده از پلاستیک قابل بازیافت می تواند آلودگی پلاستیکی زمین را کاهش داده و به حفاظت از محیط زیست کمک کند.

بنابراین پانل های دیواری چوب پلاست در مقایسه با گزینه های دیگر سازگار با محیط زیست هستند و ترویج پانل های دیواری چوب پلاست به محافظت بهتر از محیطی که در آن زندگی می کنیم کمک می کند.

الوارکده

دیوارپوش چوب پلاست را می توان برای دیوارهای داخلی، سقف اتاق، دفاتر، زیرزمین، نمای ساختمان و غیره استفاده کرد.

پنل های دیواری چوب پلاست ضد آب هستند به این دلیل می توان در مکان های مرطوب مانند آشپزخانه و حمام استفاده کرد. البته می توانید از آنها در هر بخشی از داخل و خارج از ساختمان استفاده کنید.

در مناطق شمالی و جنوبی ایران که رطوبت زیادی وجود دارد، پانل های دیواری چوب پلاست بهترین انتخاب هستند.

الوارکده

برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان، با مهندسین الوارکده تماس حاصل فرمایید.

02533354865

093302211534

نمونه پروژه های اجرایی توسط الوارکده، در وبسایت ما به نشانی: Alvarkadeh.com قابل مشاهده می باشد.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب