مزیت چوب پلاست

مزیت چوب پلاست : چوب پلاست تحول آینده صنعت ساختمان است.

اگر در آینده نزدیک قصد شروع یک پروژه ساختمانی را دارید، حتما مطلع هستید، پیدا کردن مصالح ساختمانی که نیازهای شما را برآورده کند چقدر سخت است. با توجه به نوآوری های اخیر، ماده جدیدی در صنعت پا به عرصه گذاشته است که موجب شگفتی همه مهندسان شده است.

این ماده، چوب پلاست است. مطمئن باشید که آینده ساخت و ساز را برای همیشه تغییر خواهد داد. ( اگر با چوب پلاست آشنایی ندارید، با مراجعه به بخش مقالات چوب پلاست الوارکده، اطلاعات خود را کامل کنید. )

چوب پلاست می تواند عناصر را به چالش بکشد

به لطف ساختار تخصصی و قابل تنظیم چوب پلاست، این ماده به شکل منحصر به فردی طراحی و ساخته شده است تا نسبت به مصالح معمولی در مقابل تغییرات آب و هوا کمترین آسیب را داشته باشد.

اگر برای پروژه بعدی خود به دنبال متریالی هستید که در آزمون مقاومت در طول زمان موفق شود، چوب پلاست بهترین گزینه خواهد بود.

مزیت چوب پلاست

کامپوزیت چوب پلاست، ترکیبی از کیفیت چوب و شکل پذیری پلاستیک است. این ماده کامپوزیتی به خوبی جایگزین چوب طبیعی شده و بسیار پایدار است. زیرا از ضایعات چوب و پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

چوب پلاست به طور گسترده ای در کفپوش فضای باز، نرده ها، محوطه سازی، قرنیزها، قاب های در و پنجره، کفپوش و مبلمان داخلی، مبلمان فضای باز و غیره استفاده می شود.

مزیت چوب پلاست

چوب پلاست به راحتی قابل نگهداری است

چــوب پلاســت به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد، زیرا مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی سخت دارد و در محیط‌های مختلف کاربرد دارد.

علاوه بر این، به سنباده زدن، لاک زدن، آب بندی یا لکه گیری مکرر نیز نیازی ندارد، تمیزی در سطح آن بسیار فراتر از هر محصول چوبی دیگر حفظ می شود و پایدار است.

دوام و ماندگاری طولانی

چوب پلاست دقیقاً ترکیبی از پلاستیک بازیافتی و ضایعات چوب است، به این معنی که دوام هر دو ماده را یکجا دارد. چوب پلاست ترک نمی خورد یا خرد نمی شود، یعنی بعد از چند سال نیازی به تعویض یا تعمیر نیست.

به همین دلیل، چوب پلاست در بلند مدت هزینه نگهداری کمتری نسبت به چوب دارد و در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

مزیت چوب پلاست

چوب پلاست سازگار است

زیبایی چوب پلاست در این است که، درست مانند چوب معمولی، ماده ای است که کاملاً سازگار است. یعنی می توان چوب پلاست را به اندازه و کاملاً سفارشی ساخت! می توان چوب پلاست را برش داد و متناسب با نیازهای خاص طراحی کرد.

چوب پلاست دوستدار محیط زیست

تجزیه پلاستیک ممکن است تا 500 سال طول بکشد، می تواند در اقیانوس ها و کمربند سبز ما پخش شود و به محیط زیست و حیات وحش آسیب برساند.

با استفاده از بازیافت پلاستیک، آن را هدفمند می کنیم. حدود 42000 بطری پلاستیکی (یا 1 تن پلاستیک) می تواند 7700 نیمکت چوب پلاست ما را بسازد.

به این طریق استفاده از منابع طبیعی را کاهش می دهیم. زیرا چوب پلاست کاملا شبیه الوار چوبی است ضمن اینکه بسیار بادوام تر و انعطاف پذیرتر نیز می باشد.

کفپوش

فرآیند ساخت چوب پلاست، هیچ زباله ای تولید نمی کند و جالب اینکه چوب پلاست حتی پس از استفاده قابل بازیافت است و برای عاشقان محیط زیست و طبیعت، بهترین گزینه است.

پاکسازی محل دفن زباله

آیا می دانستید 25 درصد زباله های مدفون ، پلاستیکی هستند؟ با بازیافت این پلاستیک ها و تبدیل آنها به عنصری مفید، نه تنها به محیط زیست کمک می کنیم. بلکه به پاکسازی محل های دفن زباله در سراسر کشور کمک می کنیم.

با افزایش استقبال محصولات سبز در جوامع، تقاضا برای چوب پلاست نیز افزایش یافت. این مورد به نوبه خود فرصت های شغلی و تجاری جدیدی را ارائه کرده و به رشد جامعه کمک می کند.

اگر به دنبال جایگزینی بادوام برای چوب و راه حلی سازگار با محیط زیست هستید، با تیم مهندسین الوارکده تماس بگیرید تا قیمت چوب پلاست و مشاوره تخصصی ما را دریافت کنید، یا اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده نمونه پروژه های چوب پلاست الوارکده، به وبسایت ما به نشانی Alvarkadeh.com مراجعه فرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب