چوب پلاستیک ضد آب است؟

چوب پلاستیک ضد آب محصولی فناورانه و کاربردی در صنایع مختلف به ویژه ساختمان سازی می باشد.

چوب پلاست بهترین جایگزین برای چوب طبیعی است. زیرا ضمن داشتن ظاهر طبیعی چوب ویژگی های بسیاری از جمله ضد آب بودن، مقاومت در برابر حشرات و قارچ ها و … را دارا می باشد.

چوب پلاست حاوی خاک چوب و پلاستیک است که الیاف آن همانند چوب واقعی است، بنابراین مانند چوب واقعی به نظر می‌رسد اما عملکرد بسیار بالاتری دارد.

این محصول بدون شکافتن و با میخ و پیچ محکم می شود. چوب پلاست برای بازسازی خانه، دور استخر، نرده های حصار، کفپوش ها و … بسیار ایده آل است. همچنین چوب پلاست از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع است و برای استفاده در پروژه ها منعطف و سازگار است.

ویژگی ضد آب بودن چوب پلاستیک این امکان را فراهم می کند در قسمت هایی که زیبایی چوب طبیعی مد نظر است اما امکانپذیر نیست، به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

چوب پلاست با خاصیت ضد آب خود برای نمای ساختمان، دور استخر، سازه های ساحلی و محوطه سازی و … کاربردی است و طرفداران زیادی در بین مهندسان دارد.

چوب پلاستیک ضد آب

ساختار یکنواخت چوب پلاست

بدون گره و ترک خوردگی ظاهر یکسان در کل سطح تخته با حفظ ارزش های زیبایی شناختی بالا چوب پلاست را بیش از بیش جذاب می کند.

ایمنی چوب پلاست

این محصول بدون سرب است و اشتعال پذیری بسیار پایین تری نسبت به چوب دارد. برای مبتلایان به آلرژی خنثی عمل می کند و ضرری ندارد.

تطبیق پذیری چوب پلاست

چوب پلاست را می توان برای ساخت تراس، بالکن، سکو، نرده، در چیدمان های معماری و محوطه باغ و … استفاده کرد.

استحکام چوب پلاست

مقاومت بالای چوب پلاست در برابر سایش، آسیب، آب، کلر، پوسیدگی، مقاوم در برابر حشرات، کپک ها و قارچ ها و آب و هوای سخت از اصلی ترین دلایل انتخاب چوب پلاست توسط مهندسان می باشد.

چوب پلاستیک ضد آب

راحتی استفاده از چوب پلاستیک

سازه های ساخته شده با استفاده از چوب پلاست نیازی به سرویس، نگهداری و تعمیرات منظم ندارند.

خاصیت اکولوژیکی

خاک چوبی که در تولید چوب پلاست استفاده می شود نیازی به قطع درختان ندارد و ضمن اینکه خود در آینده قابل بازیافت است از پلاستیک های بازیافتی تولید می شوند.

سیستم مونتاژ ساده چوب پلاست

مونتاژ دکینگ چوب پلاست بسیار آسان است به طوری که حتی خودتان به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

ویژگی های چوب پلاست که در مطالب بالا عنوان شد علاوه بر خاصیت ضد آب بودن چوب پلاست، اهمیت استفاده از چوب پلاست را در پروژه ها به خوبی نمایان می کند.

استفاده از چوب پلاست نه تنها ظاهری جذاب را تضمین می کند، بلکه ارزش کاربردی بالا، مونتاژ آسان، مراقبت ساده و نگهداری آسان را نیز تضمین می کند.

چوب پلاستیک ضد آب

برای آگاهی بیشتر از مزایای چوب پلاست و مشاوره رایگان با متخصصان الوارکده تماس حاصل فرمایید.

02156901454

09330221534

همچنین برای مشاهده نمونه پروژه های چوب پلاست اجرا شده توسط الوارکده، به وبسایت ما به نشانی Alvarkadeh.com مراجعه فرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب