خانه های چوبی

خانه های چوبی الوارکده

شرکت معماری و ساختمانی ” الوارکده خانه های چوبی – خانه هایی برای سلامتی “

در طراحی ، تولید و ساخت خانه های چوبی ، هتل ها ، رستوران ها و سونا از چوب های timber تخصص دارد.

متخصصان الوارکده علاوه بر طراحی و ساخت خانه های چوبی ، هم اکنون در زمینه تولید و ارسال الوارهای چند لایه تیمبر با فناوری چسب های مهندسی ضد آب به دیگر شرکت های تولیدکننده خانه های چوبی در کشورهای لبنان، لیبی، مناطق مدیترانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس میباشد.

این محصولات در صنعت تولید خانه های چـــوبی تقاضای زیادی دارند و در مقادیر زیادی به دیگر کشورها صادر می شوند. تیرک های سازه ای چند لایه ساختـــه شده توسط الوارکده ، از محبوبیت بالایی در اتحادیــــه اروپا برخوردار است.

 الوارکده ، با شرکت های بزرگ برداشت چوب در روسیه همکاری نزدیکی دارد. این شرکتهای روسی با تعداد بالای 500 نفر کارمند در مشاغلی همچون برداشت چوب ، چوب بری و تولید الوارهای چند لایه چوبی فعالیت می کنند و هر مرحله از کار مطابق با الزامات فنی معتبر صورت می گیرد.

خانـــه چـــوبی الوارکده

خانه های چـــوبی Alvarkadeh درایران طراحی و سا خته می شوند و از چــوب های جنگلی روسیه تهیه شده اند. کارخانه تولید اصلی ما در شهرک صنعتی شمس آباد (بزرگترین شهرک صنعتی خاور میانه) واقع است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به طرح های فردی خانه های چـــوبی بپردازیم ، به خواسته های مشتریان توجه داشته باشیم و سعی در برآورده کردن سلیقه های مشتری داشته باشیم.

در این مدت ما نه تنها پروژه های بسیاری اجرا کرده ایم، بلکه به عنوان یک شریک قوی ، قابل اعتماد و اخلاقی شهرت داریم. مواد منحصر به فرد فن آوری ، حرفه ای بودن متخصصان ما و رویکرد فردی به هر مشتری به ما کمک کردند تا در ساخت خانه های چوبی رهبر باشیم.

این گروه آماده ارائه‌ی خدمات و انجام پروژه‌های معماری و ساختمانی درزمینه تولید خـــانه های چـــوبی، پروفیل های چوب پلاست و مصنوعات چـــوبی میباشد.

مزایای ما :

کیفیت محصولات

قیمت کارخانه

مواد سازگار با محیط زیست

پرسنل با تجربه

تجهیزات مدرن و فن آوری های پیشرفته

کنترل کیفیت در هر مرحله از ساخت و تولید

طیف گسترده ای از پروژه های خانه از چوب timber

اجرای صفر تا صد خانه چوبی

تجربه ارسال بار به خارج از کشور

محصولات مرتبط در دسترس (کاشی ، شیشه ، نرده)

برای کمک به ما در بهبود خدمات ازهر گونه نظرات استقبال می کنیم.

ایمیل ما : alvarkadehco@gmail.com

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب