چوب پلاست، مستحکم و قابل اعتماد

استحکام چوب پلاست : چوب پلاست، در اوایل سال 2000 به عنوان محصول مناسب و سبز، جایگزین چوب شد.

چوب پلاست از نظر زیبایی شناختی، ظاهری مانند چوب دارد. این بدان معنی است که در موقعیت هایی که بنا بر شرایط آب و هوایی و … امکان استفاده از چوب در پروژه ها وجود ندارد، با خیال آسوده از چوب پلاست استفاده می شود.

الوارکده

چوب پلاست

محصولات چوب پلاست به لطف اجزای موجود در فرمولاسیون خود، دارای ویژگی های بسیار مهمی است. 3 جزء اصلی چوب، پلیمر و مواد افزودنی هستند که با ترکیب به روش همگن از طریق یک فرآیند اکستروژن مخلوط می شوند.

قانون چوب پلاست این است که هر چه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد، دوام محصول چوب پلاست بیشتر است. مواد اولیه چوب پلاست، باید بر اساس یک نسبت دقیق مخلوط شده و با فشار مناسب اکسترود شوند تا محصولی با دوام بدست آید.

الوارکده

الوارکده سال ها با توسعه و تولید در صنعت چوب پلاست، تلاش کرده است محصولات زیبا و با دوام را به مشتریان خود عرضه نماید و در عین حال با جلوگیری از دفن و سوزاندن زباله های پلاستیکی، از محیط زیست نیز محافظت کند.

با این وصف می توان برخی از ویژگی های چوب پلاست را به شرح زیر نام برد:

چوب پلاست، مستحکم و قابل اعتماد است

جایگزین زیست محیطی فوق العاده برای چوب، پلاستیک بکر، فولاد و بتن می باشد

چوب پلاست در برابر پوسیدگی مقاوم است و عمر طولانی دارد

باعث می شود بیش از میلیاردها ظرف پلاستیکی بازیافت شود

از قطع صدها هزار درخت جلوگیری می شود

و بسیاری ویژگی های دیگر

استحکام چوب پلاست

حال با بیان برخی ویژگی های منحصر به فرد چوب پلاست می توانیم کاربردهای آن را بررسی کنیم. چوب پلاست به دلیل مزایای خاص خود، در همه بخش های معماری و مهندسی ساخت، مورد استقبال قرار گرفته است.

مبلمان فضای باز بسیار بادوام و زیست محیطی

یکی از کاربردهای چوب پلاست، ساخت و تولید مبلمان مناسب برای فضای باز است. می دانیم برای استفاده از مبلمان در فضای باز ویژگی های خاصی نیاز است. از جمله آنها: می بایست در مقابل باران و برف، اشعه خورشید مقاوم باشد و آسیب نبیند.

انواع میز و صندلی چوب پلاست که برای فضای باز فوق العاده هستند، وجود دارند. میز و صندلی پیک نیک که در طیف وسیعی از اندازه ها، سبک ها و وزن ها تولید می شود. به سرعت خشک می شود و دغدغه خیس بودن طولانی مبلمان فضای باز را نخواهید داشت.

استحکام چوب پلاست

استحکام چوب پلاست

مبلمان فضای باز چوب پلاست، برای هر فضای بیرونی مناسب است و به ویژه در باغ ها و ویلاها برای برگزاری دورهمی، مدارس و حتی پارک ها بسیار محبوب است. مبلمان فضای باز چوب پلاست ما به گونه ای ساخته شده است که پایدار، محکم و همچنین کاربردی و زیبا باشند.

این امر سبب می شود که محصول چوب پلاست الوارکده، برای رستوران هایی که نیاز به مبلمان در فضای باز دارند، بسیار مناسب و از نظر هزینه ای مقرون به صرفه باشد.

استحکام چوب پلاست

نرده چوب پلاست

الوارکده طیف وسیعی از نرده های چوب پلاست، را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد. حصارهای چوب پلاست ما هرگز پوسیده نمی شود و نیازی به تعویض، تعمیر، رنگ آمیزی مجدد یا نگهداری ندارد.

ما به خود می بالیم که با استفاده مجدد از زباله های پلاستیکی به عنوان یک منبع ارزشمند، محیط زیست را فراموش نکرده ایم.

نرده چوب پلاست، جایگزین ارزان‌تر و بادوام تر برای نرده فولادی

فنس کشی با نرده چوب پلاست، جایگزین محیطی ایده آلی برای فولاد است. قوی، بادوام، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، ایمن و وزن آن یک عامل بازدارنده در برابر سرقت و خرابکاری است.

یک جایگزین مقرون به صرفه برای محصولات رقیب خود است. الوارکده طراحی و مونتاژ حصارهای دیواری را با توجه به نیازهای خاص شما انجام می دهد.

الوارکده

استحکام چوب پلاست

کاربردهای چوب پلاست به دلیل مزایای آن، بسیار گسترده هستند و در این مجال فرصت بررسی هر یک از آنها نمی باشد. سعی می کنیم در مقاله های بعدی بیشتر به آن بپردازیم.

الوارکده علاوه بر تولید طیف گسترده محصولات چوب پلاست، طراحی سفارشی و منحصر به فرد مخصوص به نیازهای مشتریان خود را ارائه می نماید.

استحکام چوب پلاست

اگر ایده یا پروژه ای دارید، برای مشاوره تخصصی با مهندسین ما در الوارکده تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده نمونه پروژهای چوب پلاست الوارکده، به وبسایت ما به نشانی Alvarkadeh.com مراجعه فرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب