چوب پلاست ضد آب

چوب پلاست ضد آب : چوب پلاست الوارکده محصول برتر نسل جدید، در طیف وسیعی از رنگ ها، طرح ها و اندازه هاست که ظرافت چوب طبیعی را به نمایش می گذارد.

با ترکیب مواد منحصر به فرد، چوب پلاست الوارکده بسیار بادوام، نشکن است و مهمتر از همه نیازی به تعمیر و نگهداری، رنگ آمیزی یا شتشوی منظم سطح ندارد. این امر چوب پلاست الوارکده را برای مصارف بیرونی ( فضای باز ) به مصالح عالی تبدیل کرده است.

AL-wpc-21

چوب پلاست الوارکده

با ترکیب ویژگی های منحصر به فرد، محصولی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر خرابی در شرایط آب و هوایی سخت، ضد خوردگی، ضد موریانه و ضد پوسیدگی است و طول عمر چوب پلاست را بیش از 25 سال تضمین می کند.

چوب پلاست الوارکده برای استفاده آسان است و آن را به بهترین راه حل نسبت به انتخاب های معمولی مانند چوب طبیعی، تخته های فیبر سیمانی، فلزات و پانل های چند لایه روکش چوب که در استفاده بیرونی ( فضای باز ) خراب می شوند، تبدیل می کند.

چوب پلاست ضد آب

از آنجایی که چوب پلاست ظاهر دلپذیری به مجموعه هایی که در آن استفاده می شوند، می بخشد. کنجکاوی زیادی برای دانستن دلیل ظاهر جذاب آنها وجود دارد.

از آنجایی که چوب آب را نگه نمی دارد و در برابر آب مقاومت زیادی ندارد. بهتر است از چوب پلاست به جای تخته سه لا در نمای بیرونی خانه استفاده شود.

چوب پلاست در آشپزخانه ها

استفاده از چوب پلاست در آشپزخانه ها به دلیل خاصیت 100% ضد آب و ضد حریق بودن آنها بی خطر است. هنگامی که صحبت از تابلوها می شود، چوب پلاست به دلیل مزایای زیادی که دارد، بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

چوب پلاست ضد آب

چوب پلاست ضد آب

بر خلاف قاب های چوبی یا سایر انواع درب، فریم های درب از نوع چوب پلاست ضد آب، در برابر اعوجاج مقاوم است. و سازگاری زیادی با شرایط بیرونی ( فضای باز ) دارد.

چوب پلاست الوارکده توسط متخصصان کنترل کیفیت با دقت و توجه زیاد، تست می شوند تا مطمئن شویم که 100٪ بی عیب و نقص هستند.

چوب پلاست ضد آب

ما به مشتریان خود محصولات سفارشی ارائه می دهیم تا برای همه نیازهای آنها مطابق با سلیقه ایشان و ایده آل آنها باشد. به دلیل تلاش برای حفظ کیفیت محصولات ما در سراسر کشور مشتریان عزیز زیادی داریم.

ما مفتخریم که محصول چوب پلاست را به عنوان انقلابی در صنعت ساخت و ساز معرفی می‌کنیم. که برای هر سازنده‌ای محصول ایده آل و کاربردی است. زیرا ویژگی‌های آن شامل مقاومت عالی در برابر آب، آتش و موریانه است. که همه آنها از دغدغه‌های اصلی سازندگان هستند.

چوب پلاست ضد آب

پانل های دیواری به دلیل اینکه همیشه در فضای باز هستند باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. چوب پلاست مصالح ایده آلی برای پانل های نما و محوطه نسبت به فلز، شیشه، سنگ، پی وی سی است.

برای مشاهده کاربردهای بیشتر چوب پلاست الوارکده، اینجا را کلیک کنید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب