چوب پلاست در تهران

چوب پلاست در تهران : محصولی نوین و محبوب در جهان

چوب پلاست با ظاهری زیبا و طبیعی چوب در کنار مزایای فراوانی که دارد، نظر معماران و مهندسان را در ایران به خود جلب کرده است. چــوب پلاســـت تولیدی توسط الوارکده در تهران تولید می شود و به تمام نقاط کشور حمل و تحویل می شود.

ویژگی های چوب پلاست

پروژه هایی بازسازی ساختمان ها و نو سازی، ساخت و ساز بسیار به چوب پلاست نیاز دارند. مهندسان همیشه به دنبال مصالح پایدار و با دوام هستند. چوب پلاست با داشتن ظاهر خاص چوب و نگهداری کم که در نهایت مقرون به صرفه هم است، بسیار کاربردی است.

با نصب چوب پلاست در بخش های مختلف ساختمان از کفپوش تا نمای آن دیگر نگران آسیب ها و مشکلات چوب نخواهید بود. تنوع طرح و رنگ در چوب پلاست انعطاف این محصول سبز را برای استفاده معماران و طراحان دکوراسیون، صد چندان کرده است.

چوب پلاست در تهران

کامپوزیت چوب پلاست تولید شده در الوارکده با فناوری های نوین و تجهیزات مدرن، در تمام مراحل و فرآیند تولید بازرسی می شوند تا محصول چوب پلاست با کیفیت به دست مشتریان عزیز برسد.

چوب پلاست بعنوان یک محصول زیست تخریب پذیر و دوستدار محیط زیست بسیار برای آینده جهان مهم می باشد. یکی از بخش های مورد استفاده در ساختمان که از چوب پلاست استفاده می شود، کفپوش است.

کفپوش چوب پلاست به دلیل عدم نیاز به نگهداری، دوام طولانی، ضد قارچ، ضد حشرات و عدم لغزندگی بسیار مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت. استفاده از کفپوش چوب پلاست امنیت و آرامش را برای فرزندان شما به ارمغان می آورد.

چوب پلاست در تهران

کاربرد ها

امروزه، گسترش دامنه کاربرد محصولات چوب پلاست، این امکان را فراهم می کند تا به عنوان مصالح ساختمانی کاربردی و سبز، طیف گسترده ای از بخش های پروژه ساخت و ساز را پوشش دهد.

تیم تحقیق و توسعه مجموعه الوارکده، به صورت مستمر و فنی در تلاش است تا محصولات چوب پلاست را برای مطابقت با نیازهای پروژه شما ارائه دهد. محصولات چوب پلاست الوارکده کاملاً قابل بازیافت هستند و تحت یک فرآیند زنجیره ای کنترل کیفیت می شوند.

تکنیک های تولید چوب پلاست الوارکده، محصولات ما را با پایداری پیشرو همراه با تعهد قوی و تنوع کابرد، به بازار عرضه می کند. چوب پلاست الوارکده، جایگزینی با کیفیت بالا و فوق العاده برای چوب طبیعی با قابلیت بازیافت، بادوام، پایدار و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری می باشد.

یکی دیگر از کاریردهای چوب پلاست الوارکده استفاده بدون دغدغه از آنها در فضای باز است. به عنوان مثال: نمای چوب پلاست، آلاچیق چوب پلاست، محوطه سازی و …

چوب پلاست در تهران

کارخانه الوارکده با مدرن ترین تجهیزات، در شهرک صنعتی شمس آباد واقع است. برای اطلاع از آدرس دفتر مرکزی و کارخانه الوارکده بر روی این لینک، کلیک بفرمایید.

همچنین برای مشاهده محصولات چوب پلاست الوارکده و نمونه پروژه های اجرایی ، به سایت شرکت به آدرس Alvarkadeh.com مراجعه فرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب