چوب پلاست بالکن

چوب پلاست بالکن

چوب پلاست یک محصول سبز و دوستدار محیط زیست است که از مخلوط الیاف چوب بازیافتی و پلاستیک (HDPE) اکسترود شده است.

این محصول دارای دانه های چوب طبیعی، رنگ، بافت و دارای مزایای ظاهری نفیس، نصب آسان، تعمیر و نگهداری آسان، مقرون به صرفه در زمان و هزینه با کارایی بالا است.

چوب پلاست نه تنها دارای خواص مکانیکی بهتر، مقاوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی، چسبندگی رنگ، پایداری شیمیایی و حاوی مقدار کمی فلزات سنگین است، بلکه ضد آب نیز است.

الوارکده

طراحی و تحول بالکن، یکی از نیازهای معماری در دنیای امروز است. چوب پلاست بالـــکن به راحتی و به بهترین شکل این نیاز را برطرف کرده است.

بالکن ضمن گسترش فضای داخلی، نقش اتصال بین فضای داخلی و خارجی را ایفا می کند. و همچنین نزدیک ترین مکان به طبیعت در ساختمان های ما است.

الوارکده

با بهبود مستمر کیفیت زندگی، افراد برای طراحی خانه خود نیازهای بیشتری دارند. و دامنه سفارشی سازی فضا بیش از پیش گسترده شده و حتی دکوراسیون بالکن نیز به تدریج مورد توجه قرار گرفته است.

در گذشته، مردم از بالکن به عنوان فضایی برای نگهداری ابزار یا خشک کردن لباس ها استفاده می کردند. اگر بالکن ها سرپوشیده باشند، می توان از آنها به عنوان اتاق نیز استفاده کرد.

الوارکده

با بهبود اقتصاد و محیط زندگی، تقاضای مردم برای بالکن در حال افزایش است. بازسازی بالکن ها، واقعاً آنجا را به فضایی منحصر به فرد برای استفاده از مزایای خورشید، تنفس هوای تازه و لذت بردن از زندگی می کند.

در سال‌های اخیر، چوب پلاست به طور گسترده‌تری در زندگی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بیشتر و بیشتر در طراحی بالکن استفاده می‌شوند. استفاده از محصولات چوب پلاست؛ راحتی، زیبایی و دوام بالـــکن را تا حد زیادی بهبود می بخشد. چوب پلاست، طراحی و گزینه های جدیدی را برای بالـــکن ارائه می دهد.

چوب پلاست بالکن

کفپوش چوب پلاست بالکن

کفپوش چوب پلاست بالکن نه تنها ضد آب و ضد رطوبت است. بلکه می تواند مشکل محصولات چوبی سنتی را که به راحتی در معرض آب پوسیده می شوند، به طور موثر حل کند.

در حالی که بافت آن با چوب طبیعی قابل مقایسه است رنگ کفپوش چوب پلاست غنی تر است. رنگ را نیز می توان با توجه به ترجیح شخصی سفارشی کرد.

چوب پلاست بالکن

علاوه بر این، کفپوش چوب پلاست بالکن ماده ای غیر آلاینده و قابل بازیافت است. و انتشار فرمالدئید و تبخیر بنزن آن به مراتب کمتر از استانداردهای ملی حفاظت از محیط زیست و استانداردهای اروپا است. همچنین نصب کفپوش چوب پلاست بالکن بسیار ساده و راحت است و نیازی به نگهداری خاصی نیست.

پانل دیواری چوب پلاست بالکن

پانل دیواری چوب پلاست بالکن به دکوراسیون دیوار بالـــکن اشاره دارد که یکی از قسمت های مهم دکوراسیون بالـــکن نیز می باشد. مهم است که چه متریالی برای دکوراسیون بالکن انتخاب میشود ، ضد رطوبت، ضد کپک و ضد حشرات الزامات اصلی انتخاب هستند.

چوب پلاست بالکن

برای طراحی بالـــکن ، استفاده از پانل های دیواری چوب پلاست انتخاب خوبی است. زیرا بالکن در فضای باز است، آفتاب و باران اجتناب ناپذیر است. و پانل های دیواری چوب پلاست ضد آب و مقاوم در برابر حشرات، سبک وزن و در برابر تغییر شکل و ترک خوردگی مقاوم هستند. چوب پلاست اولین انتخاب برای دکوراسیون بالکن شماست.

سقف کاذب چوب پلاست بالکن

دکوراسیون سقف کاذب نیز بخشی از دکوراسیون بالکن است. عملکرد اصلی سقف بالکن ضد رطوبت و حفظ حرارت است. برای متریال سقف بالـــکن استفاده از دکوراسیون سقف چوب پلاست انتخاب خوبی است.

چوب پلاست بالکن

احتمال خرابی سقف بالـــکن بیشتر از فضای داخلی است. و جنس چوب پلاست دارای ویژگی های: مقاوم در برابر حرارت، ضد آب، ضد حریق، ضد حشرات، بادوام و … می باشد. که بسیار برای دکوراسیون فضای بالکن مناسب است.

چوب پلاست نیاز به نگهداری مکرر و بیهوده را کاهش می دهد و میزان توجه و هزینه لازم برای تعمیرات را کاهش می دهد. این ویژگی برای بالکن های شما بسیار حائز اهمیت است.

چوب پلاست بالکن

اگر به دنبال چـــوب پلاست برای بالـــکن هستید. که دوام طولانی و قیمت استثنایی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان همین حالا با متخصصان ما در الوارکده تماس حاصل فرمایید. یا بر روی این لینک، کلیک بفرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب