چوب پلاستیک مصالح مهندسی سازگار با محیط زیست

چوب پلاستیک سازگار با محیط زیست

مزایای چوب پلاست

یک مطالعه توسط مهندسان ارتش آمریکا تایید کرد که محصولات کامپوزیت در برابر شرایط سخت آب و هوایی، حشرات، پوسیدگی و رطوبت با دوام و مقاوم هستند. بر خلاف چوب سنتی، محصولات چوبی پلاست نیازی به نگهداری منظم و رنگ آمیزی ندارند.

چوب پلاستیک وقتی برای عرشه یا فضای باز استفاده می شود جایگزین بسیار خوبی برای چوب است. محصولات پلاستیک ترک نمی خورند. و احتمال آسیب خورشید یا پوسیدگی و شکستن ندارد. و برای استفاده با پای برهنه خطرناک نیست. یکی از عوامل اصلی افزایش استفاده از چوب پلاستیکی افزایش تعداد استانداردهای بین المللی ASTM است.

این استانداردهای جدید به مهندسان در طراحی ساختار کمک می کند. انجمن تجارت چوب پلاستیک (PLTA) بسیاری از استانداردهای فعلی را توسعه داده است. برای همه نوع شرایط آب و هوایی مناسب است. زیرا در صورتی که مدت زمان طولانی در معرض رطوبت قرار گیرد خراب ، شکسته یا ضعیف نمی شود.

چوب پلاستیک ظاهر اولیه خود را حفظ می کند و جایگزین معقول و پایداری برای چوب سنتی است. به دلیل کاربردهای فراوان و قابلیت سفارشی سازی چوب پلاست تقریبا هر شکل، سبک، بافت یا رنگی که می خواهید در دسترس شماست به همین خاطر امکانات شما بی پایان به نظر می رسد.

چوب پلاستیک سازگار با محیط زیست

چوب پلاستیک گزینه سبز ساختمان

برای بسیاری، گزینه “سبز” چوب پلاستیک، که آن را از مواد بازیافتی مهندسی و می سازند . و خود قابل بازیافت است، درختان را نجات می دهد. و همزمان محل دفن زباله ها را پاک نگه می دارد، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

چوب پلاستیک الوارکده دارای چندین سال ضمانت است و محصولی برای استفاده چند نسل است. بنابراین انتخاب منطقی و هوشمند ، برای کسانی است که به دنبال مصالح ساختمانی جایگزین هستند.

چوب پلاستیک سازگار با محیط زیست

چوب پلاستیک سازگار با محیط زیست

لطفاً در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد چوب پلاست با متخصصان ما در الوارکده تماس حاصل فرمایید.

تماس با الوارکده

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب