چوب پلاست یک راه حل نوآورانه

چوب پلاست یک راه حل نوآورانه

چـــوب پلاستیـــک الوار کده یک راه حل نوآورانه است که می تواند موارد کاربردی و زیست محیطی را با هم ادغام کند.
چوب پلاستیک یک ماده ترکیبی است که مرکب از کیفیت چوب و سهولت کار پلاستیک است.

این ماده ترکیبی است که جایگزین چوب طبیعی شده و از آنجا که از ضایعات چوب و پلاستیک بازیافتی ساخته می شود، پایدار است. چوب پلاست به طور گسترده ای در کف، نرده ها، نما، محوطه سازی، قرنیز، قاب در و پنجره، دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون و مبلمان فضای باز و غیره استفاده می شود.

ساخت چوب پلاستیک

الوارکده تمام محصولات خود را در کارخانه خود در شهرک صنعتی تولید می کند. موادی که چوب پلاستیک ما از آن ساخته شده است برای فضای باز ایده آل است زیرا دارای طیف وسیعی از مزایا است به این معنی که محصولات ما فوق العاده با دوام هستند و ماندگاری آنها بسیار بیشتر از الوارهای معمولی است.

ویژگی های چوب پلاستیک

محصول چوب پلاستیک الوارکده در برابر سیلاب و در بدترین شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار زیادی دارد.

نگهداری و تمیز کردن محصولات چوب پلاست بسیار آسان است.

چوب پلاستیک در برابر نور ماورا بنفش مقاوم است و رنگ آن به راحتی محو نمی شود.

چوب پلاست بسیار بادوام است و تحت تأثیر باران ، برف یا اوج تابستان قرار نمی گیرد.

چوب پلاست یک راه حل نوآورانه

این ماده در برابر لغزش مقاوم است از این رو وقتی به عنوان عرشه مخصوصاً در مجاورت استخرهای شنا استفاده می شود بسیار ایمن خواهد بود.

روکش بسیار خوبی است و در برابر آب و هوا بسیار مقاوم است. این ماده در رنگها و بافتهای مختلفی وجود دارد که به زیبایی ساختمان می افزاید.

چوب پلاست یک راه حل نوآورانه

بسیاری از مالکان، خانه چوبی را به دلیل دسترسی سریع و مقرون به صرفه انتخاب می کنند.

در عین حال مشکلات چوب مانند تکه تکه شدن، پوسیدگی و نگهداری زیاد باعث دردسرهای زیادی می شود. اگرچه نگهداری از چوب کامپوزیت راحت تر است، اما برخی از صاحبان خانه نگران هستند که کامپوزیت ها به خوبی چوب به نظر نرسند. با این وجود، پیشرفت های تولیدی منجر به ایجاد کامپوزیت های چوب پلاست شده است. که از ظاهر طبیعی و غنی چوب تقلید می کنند. بدون این که دردسرهایی برای حفظ کف پوش چوب ایجاد شود.

چوب پلاست یک راه حل نوآورانه

یک مشکل اساسی در چوب این است که تخته ها به راحتی آب را جذب می کنند. تخته های چوب مستعد تاب خوردگی، خرد شدن، ترک خوردگی و پوسیدگی هستند. در مقابل، محصولات کامپوزیت چوب پلاست در برابر رطوبت کاملاً مقاوم هستند که اجازه می دهد در شرایط رطوبت بالا بدون پوسیدگی نصب شوند.

برای افزایش طول عمر عرشه چوب ، صاحبان خانه باید مرتباً عرشه را رنگ آمیزی ، لکه گیری یا مهر و موم کنند تا از رطوبت محافظت کنند. در صورتیکه کامپوزیت چوب پلاستیک فقط به جارو کشیدن یا شستشو نیاز دارند تا صفحات خوب به نظر برسند.

چوب پلاست یک راه حل نوآورانه

برخلاف اکثر الیاف چوبی، الیاف های های کامپوزیت چوب پلاست مستعد آسیب به موریانه ها و سایر حشرات تخریب کننده نیستند.

در حالی که در نهایت الیاف چوب خرد می شود. الیاف کامپوزیت چوب پلاستیک با الیاف کوچک چوب محصور در پلاستیک ساخته می شود. بنابراین تکه تکه و خرد نمی شود. این امر خصوصاً برای راه رفتن کودکان و حیوانات خانگی که پاهای آنها حساس است بسیار مهم است.

الوارکده

مقرون به صرفه بودن یک مزیت قطعی است. به طور معمول، خرید دک چوب نسبت به کامپوزیت های چوب پلاست به ویژه در خرید اولیه هزینه کمتری دارد. اگرچه هزینه اولیه چوب کمتر است اما با احتساب هزینه نگهداری سالانه کامپوزیت چوب پلاستیک در طی 2-3 سال اختلاف هزینه خود را پرداخت می کند. و بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

الوارکده

تیم متخصص ما نیاز شما را با توجه به خواست و سلیقه شما طراحی می کند. این بدان معنی است که آنها می توانند از هر اندازه و شکل ممکن برخوردار باشند. و اطمینان حاصل شود که نیازهای شما برآورده می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کامپوزیت چوب پلاستیک و مشاهده نمونه محصولات با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

چوب پلاست یک راه حل نوآورانه

چوب پلاست یک راه حل نوآورانه

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب