چوب پلاست، امنیت و آرامش در فضای باز

چوب پلاست در فضای باز

خانه ما به طور مستقیم بر خلق و خو، سلامت و آسایش ما تأثیر می گذارد، بنابراین سزاوار است به آن توجه ویژه داشته باشیم. در طراحی بخش های مختلف خانه، تدبیر برای سلامتی و امنیت، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا انواع خطرات و مسائل چه در داخل و چه در خارج از خانه وجود دارد.

چوب پلاست در سال 2022

در سال 2022، صاحبان خانه ‌ها در طرح‌ های خود چوب پلاست را به دلیل مزایا و انعطاف در مهندسی و همینطور امنیت آن در الویت قرار دادند. عرشه ها و فضاهای باز در خط مقدم استفاده از چوب پلاست قرار گرفتند زیرا ظرفیت بالایی در طراحی و نیز امنیت آن برای خانواده وجود دارد.

چوب پلاست در فضای باز

با چوب پلاست شما دیگر نگران آسیب رسیدن به فرزندان تان در هنگام بازی نیستید. آنها به راحتی بر روی عرشه چوب پلاست در حیاط یا باغ شما می دوند بدون آنکه خطری سلامت آنها را تهدید کند.

با نزدیک‌ شدن به فصل تابستان که سرگرمی و تفریح اهمیت بیشتری پیدا می کند، چوب پلاست خود را بیش از بیش مطرح می کند. به این جهت اکنون بهترین زمان برای شروع بازسازی محوطه و جایگزینی عرشه چوب پلاست با طرح های قدیمی می باشد.

چوب پلاست و طراحی

برنامه ریزی و طراحی برای فضای باز بدون در نظر گرفتن ویژگی های چوب پلاست بی معناست. و نیاز دارد به 3 نکته دقت داشته باشیم و از آن اطمینان حاصل کنیم:

نکات مورد توجه

1- زندگی در فضای باز باید به راحتی زیستن در داخل خانه و اتاق ها باشد.

2- چوب پلاست را به عنوان محصول پایدار و زیبار، که جذابیت طراحی را صد جندان خواهد کرد، فراموش نکنیم.

3- آگاه باشیم، چوب پلاست دوستدار حیوانات خانگی شما نیز می باشد و ضمن کیفیت بالایی که دارد برای فضای باز بسیار مناسب است.

چوب پلاست در فضای باز

کارشناسان خاطرنشان می کنند که نباید مرزی بین فضای داخلی و خارجی وجود داشته باشد. همین امر باعث انتخاب چوب پلاست در طراحی های سال 2022 شده است.

یکی از بخش هایی که مهندسان در فضای باز از چوب پلاست استفاده می کنند، آلاچیق ها هستند. افزودن یک آلاچیق چوب پلاست در فضای باز به معنای فراهم کردن فضای بیشتری برای سرگرمی و دورهمی های شما است. به این طریق می توان فضای حیاط و باغ را به حداکثر رساند.

عرشه چوب پلاست استحکام و دوام را برای آلاچیق شما در فضای باز فراهم می کند.

چوب پلاست نه تنها دارای استحکام اولیه است بلکه در برابر تاب خوردگی، ترک خورن، آسیب حشرات و پوسیدگی نیز مقاوم است.

بعد از صرف غذا در آلاچیق چوب پلاست، می توان عرشه چوب پلاست و کل اجزای آن را به راحتی با آب و صابون تمیز کرد. و نیازی به نگهداری خاص و هزینه زیاد برای آن ندارد. همچنین بدون نگرانی از لیزخوردن مجدداً از آن استفاده کرد.

چوب پلاست در فضای باز

حتی بدون ساخت آلاچیق، فقط با داشتن عرشه چوب پلاست فارغ از آسیب در آفتاب و باران و برف، می توانید قسمتی از فضای باز خود را برای مهمانی ها، کفپوش چوب پلاست داشته باشید. معماران، همیشه تاکید بیشتری بر روی محصولات چوب پلاست که پایدار و زیبا نیز هستند، دارند.

طبق پیش‌بینی‌ها در سال 2022؛ معماران، مهندسان و صاحبان خانه‌ها، تقاضای بیشتری از چوب پلاست خواهند داشت. زیرا چوب پلاست، رنگ‌ ها و طرح های چوب طبیعی را دارند. و برای فضاهای دنج و همچنین تمرکز بر شیوه‌های ساختمانی پایدار، بسیار مناسب است.

آنها چوب پلاست را برای زیبایی و طراحی منحصر به فرد که از نظر زیست محیطی نیز مورد تایید است، استفاده می کنند. چوب پلاست گزینه های پایدار، زیبا و بادوام را برای صاحبان خانه هایی که به دنبال ارتقاء سبک زندگی در فضای باز هستند، ارائه می دهد.

چوب پلاست در فضای باز

محصولاتی مانند کفپوش چوب پلاست، آلاچیق چوب پلاست، دیوارپوش چوب پلاست و … پایداری و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین ارتباط بی نظیری بین فضای داخلی و فضاهای باز ایجاد می کند.

از آنجایی که چوب پلاست همانند چوب سنتی است، به تنهایی خیره کننده است. و زیبایی و طراحی منسجمی را در کل فضای باز ایجاد کند. چوب پلاست در برابر خراشیدگی، آسیب اشعه ماوراء بنفش و پوسیدگی ناشی از رطوبت مقاوم است. و در عین حال رنگ های متنوعی را ارائه می دهد که بسیاری می گویند در سال 2022 بسیار محبوب خواهد بود.

الوارکده

برای مشاوره تخصصی در خصوص استفاده از چوب پلاست در فضای باز، با مهندسان ما در الوارکده تماس حاصل فرمایید.

ضمناً، برای مشاهده محصولات چوب پلاست الوارکده و پروژه ها، به وبسایت ما به نشانی Alvarkadeh.com مراجعه فرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب