چرا کفپوش چوب پلاست هر روز محبوب تر می شود؟

کفپوش چوب پلاست به سرعت به یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای کفپوش تبدیل شده است.

کف پوش چـــوب پلاستیک و بازسازی

چه در حال انجام بازسازی خانه باشید، چه در حال ساخت یک سازه باشید، قطعاً کفپوش چیزی است که در نظر دارید. کفپوش ها در طراحی خانه بسیار نقش دارند.

صاحب خانه ها کفپوش چوب پلاست را به دلیل داشتن سبک زیبایی شناسی مد روز و قیمت نسبتا مقرون به صرفه آن انتخاب کرد. هنگام اجرای گزینه های متفاوتی برای انتخاب وجود دارند اما چیزی که مهم است، کاربرد و مزایای کفپوش است.

کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست آینده کف پوش را متحول خواهد کرد. با داشتن هسته ضد آب کاملا در برابر آب مقاوم است،. همینطور به دلیل نیاز به نگهداری بسیار کمی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای کفپوش خواهد بود.

کفپوش چوب پلاست لوکس

یک کفپوش لوکس باید بادوام و دارای لایه های متعددی باشد که در کنار زیبایی و جذابیت، محافظت و عمر طولانی داشته باشد.
کف پوش های چوب پلاست در کنار نصب آسانی که دارند به دلایل گفته شده، هزینه نگهداری ندارنn.

این امر باعث می شود که در مقایسه با چوب بسیار مقرون به صرفه باشند. ظاهر طبیعی چوب در کنار بسیاری از مزایا، کف پوش چوب پلاست را بسیار پر طرفدار کرده است.

کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست، در برابر لکه بسیار مقاوم است.

در برابر خراش، فرورفتگی و ساییدگی عملکرد فوق العاده ای دارد. یکی از بهترین ویژگی های این محصولات این است که از سر خوردن جلوگیری می کند و حتی زمانی که مرطوب باشد، لغزنده نیست و خطر را از افراد دور می کند.

مهم ترین مزیت کفپوش چوب پلاست، در مقایسه با سایر محصولات این است که پایداری در ساخت و ساز را بهبود می بخشد. بدون توجه به میزان رطوبت، هرگز مواج می نمی شود و هیچ نشانه ای از آسیب بر روی آن مشاهده نمی کنید.

کفپوش چوب پلاست تقلید بسیار واقعی و طبیعی از چــــوب به علاوه مزایای بیشتر است. بافت به دانه ها اضافه می شود تا حس مشخصی از یک کفپوش بی نظیر و با شخصیت خاص به آن بدهد.

کفپوش چوب پلاست

استفاده از محصولات چوب پلاست که دوستدار محیط زیست هستند و به عنوان محصول سبز شناخته می شوند، در دنیای امروز که محافظت از محیط زیست بیش از بیش اهمیت پیدا کرده است، تقاضای زیادی پیدا کرده است.

کفپوش چوب پلاست، برای پاهای شما انعطاف پذیرتر و مناسب تر است. این بدان معنی است که به مفاصل شما فشار کتری وارد می شود و مزایای سلامتی بیشتری را ارائه می دهد.

رنگ ها و طرح های متعدد و زیبای این محصولات با بافت های خاص و مدرن، برای هر سلیقه و همخوانی با پروژه شما، مناسب هستند. خاص بودن را به دکوراسیون خود بیفزایید.

الوارکده

امروزه کشورهای پیشرفته جهان از چوب پلاست به عنوان جایگزینی مناسب و کاربردی به جای چوب طبیعی در بخش های مختلف پروژه های خود استفاده می کنند و بسیار محبوب است.

با انتخاب کفپوش چوب پلاست، ضمن همراهی با محیط زیست خود و تضمین آینده فرزندان، از ظاهری زیبا و جذاب در کنار مزایای فروان چــوب پــلاســــت ، بهره مند شوید.

کفپوش چوب پلاست

برای مشاوره رایگان در خصوص کف پوش ، همین حالا با کارشناسان ما در الوارکده تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده نمونه محصولات چوب پلاست الوارکده، بر روی این لینک، کلیک بفرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب