چرا از چوب پلاستیک استفاده کنیم؟

چرا چوب پلاستیک ؟

چوب پلاستیک ساخته شده از HDPE با کیفیت بالا، محکم، رنگی، بادوام است.

می تواند برای طیف گسترده ای از برنامه های شما استفاده شود.

یک انتخاب عالی برای پروژه هایی است که معمولاً تحت تأثیر شرایط آب و هوایی سخت (برف ، باد ، سرمای شدید و گرما و رطوبت شدید) قرار می گیرند.

چوب پلاستیک در برابر ترک خوردگی و شکستگی مقاوم است ، مانند چوب پوسیده نمی شود و محصولی پایدار و بادوام است که نصب آن آسان است. قابل بازیافت است و سازگار با محیط زیست است. چوب پلاست یکی از عوامل اصلی در کاهش میزان پلاستیک غیر قابل تجزیه است که سالانه محل های دفن زباله ما را پر می کند.

چوب پلاست نه تنها از پلاستیک های بازیافتی ساخته می شود ، بلکه در پایان عمر خود قابل بازیافت است.

اکنون که از برخی مزایای چوب پلاست آگاهی پیدا کردیم، بیایید نگاهی دقیق تر به چندین کاربرد تجاری آن میندازیم که نشان می دهد، جایگزین کردن چوب پلاستیک با چوب باعث افزایش سودآوری، افزایش چرخه عمر پروژه و کاهش هزینه های نگهداری در طول زمان می شود.

چرا چوب پلاستیک

اسکله ساخته شده از چوب پلاستیک

اسکله ها، چه ویژگی مشترکی دارند؟ همه آنها در نزدیکی آب قرار دارند و به مصالحی در پروژه نیاز دارند تا در برابر همه شرایط آب و هوایی که مجاورت دریا می طلبد، مقاومت کنند: خورشید، رطوبت، استفاده زیاد و طبله کردن و آسیب از برخورد قایق ها.
مزیت استفاده از چوب پلاستیک به عنوان جایگزین چوب این است که برای محافظت از آن به هیچ گونه پوششی نیاز ندارد. شما نیازی به رنگ آمیزی آن ندارید زیرا رنگ آن در هنگام ساخت انجام می شود و محو نمی شود، پوسته نمی شود. همچنین، از آنجا که چوب پلاستیک از نظر شیمیایی فعل و انفعالاتی ندارد ، آلاینده نیست و آب را برای زندگی دریایی ایمن نگه می دارد.

چرا چوب پلاستیک

پالت ساخته شده از چوب پلاستیک
پالت ها را تقریباً در همه انبارها می توان یافت. استفاده از چوب پلاستیک برای پالت ها راه حل قوی تر و با دوام تری نسبت به پالت چوبی ارائه می دهد. پالت های چوب پلاست از مقاومت بیشتری برخوردارند زیرا در اثر بارهای سنگین ترک نمی خورند، نمی پوسند و نمی شکنند و در برابر رطوبت و محیط های شدید مقاوم هستند.

چرا چوب پلاستیک

حصار کشی با چوب پلاستیک

چوب پلاستیک راه حل مناسبی برای پروژه های حصارکشی و محوطه سازی شما است. بزرگ یا کوچک، می توانید آن را به دلخواه در هر اندازه و ابعادی که دوست دارید طراحی کنید. با دوام و محکم ، چوب پلاست شما نیازی به تعمیر یا رنگ ندارد. مقاوم در برابر آسیب ها ، شرایط آب و هوایی شدید و پوسیدگی است. می توانید از حصار خود سالهای طولانی استفاده کنید و لذت ببرید.

چرا چوب پلاستیک

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک
افزایش طول عمر مبلمان در فضای باز با استفاده از چوب پلاستیک بسیار آسان شده است. بزرگترین مشکلی که با این مبلمان روبرو می شوید این است که دوستان و خانواده خود را از روی آن بلند کرده و به خانه های خود بازگردانید.
بسیار با دوام تر از چوب هستند و می توان آنها را در هر شرایط آب و هوایی در محوطه و فضای باز استفاده کرد، زیرا نمی پوسند، آب را جذب نمی کنند، کپک نمی زنند و در برابر حشرات یا سایر حیوانات مقاوم هستند.
آنها برای استفاده در محوطه و حیاط خانه، رستوران شما عالی هستند. آنقدر محکم است که در اثر وزش باد شدید هیچ مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد.

صندلی

پارک ها
پارکها سازگار با محیط زیست می شوند ، پس چرا تا آنجا که می توانید از چوب پلاستیک برای امکانات رفاهی پارک استفاده نکنید و ضمن کاهش نگهداری و تعمیرات، تاثیرات خود را بر محیط زیست کاهش دهید؟ مقاوم در برابر آب و هوا برای تحمل انواع شرایط ، هنگام نشستن پشت میز برای صرف ناهار در پیک نیک، هیچ شکافی در پشت شما ایجاد نمی شود.
چوب پلاستیک می تواند برای پارک های محلی، تجهیزات زمین بازی و حتی پیاده روهای شما بسیار مفید باشد. همچنین برای نیمکت های پارک، تابلوهای راهنما ، نشانگرها، نیمکت ها، اطراف درختان و حتی ست های تاب بسیار مناسب است.

نیمکت پارک

پنجره های بیرونی و قاب درب چـــوب پلاستـــیک

جایگزینی پنجره های بیرونی و قاب درها با چوب پلاستیکی گزینه دیگری برای کسانی است که مایل به یافتن جایگزینی برای چـــوب هستند. مقرون به صرفه است و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد. چـــوب پلاســـتیک قوی ، بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا ، گرما و رطوبت است.

پنجره

محوطه سازی با چـــوب پلاستـــیک

چوب پلاست از دیوارهای حاشیه گرفته تا عرشه ، تابلوها و راهروها و تخت های باغ ، یک انتخاب عالی برای همه نیازهای محوطه سازی است. چوب پلاستیک مقاوم در برابر آب و محکم است، که آن را به یک انتخاب عالی برای دیوارهای نگهدارنده و پشتیبانی از تپه ها ، باغ ها و چمنزارها تبدیل می کند. می توانید آن را با هر طرح یا بافتی که دوست دارید مطابقت دهید. چـــوب پلاســـتیک به دلیل رطوبت و استفاده زیاد از بین نمی رود.

محوطه سازی

سازه های مزرعه با استفاده از چـــوب پلاستیـــک

شما به راحتی می توانید از چـــوب پلاست برای بسیاری از سازه های اطراف مزرعه مانند محل دپو کود ، حصارها ، اصطبل استفاده کنید. دوام و طول عمر چوب پلاستیک می تواند در هزینه های زیادی صرفه جویی کند که در غیر این صورت برای نگهداری آن باید صرف شود.

کلبه

دیگر لازم نیست نگران نگهداری یا تعمیر چوب باشید و کار با آن آسان است. نیازی به رنگ آمیزی یا جایگزینی همانند چوب ندارید و رنگهای متنوعی دارد. از آنجا که چوب پلاست ها ضد آب هستند، به راحتی با شیلنگ باغ تمیز می شوند و در صورتی که ضربه بخورند، ترک نمی خورد، این یک سرمایه گذاری هوشمندانه است.

آیا چــوب پلاستــیک برای شما مناسب است؟
پاسخ کوتاه بله است. چوب پلاستیکی مزایای زیادی دارد اما یکی از مزایای اصلی آن استحکام آن است

 

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب