پله چوب پلاست

پله چوب پلاستیک : استفاده از چوب پلاست برای پله ها در ظاهر شیک و منحصر به فرد تاثیر بسیار زیادی دارد.

پله ها یکی از مهم ترین بخش های هر سازه ای هستند. و همچنین یکی از ساده ترین راه ها برای خطا در پروژه می باشند. ساخت پله چوب پلاست باید از نظر ارتفاع و عرض یکنواخت و دقیق باشد. چرا که سطح ناهموار و مهندسی نشد ه پلکان چوب پلاست می تواند باعث زمین خوردن افراد شود.

اصول ساخت پله چوب پلاستیک

احتمالا برای شما هم پیش می آید که در طول روز بارها از پلکان ها بالا و پایین بروید. و اصلا متوجه آن و خسته نشده باشید. دلیلش این است که آن پلکان را با دقت و مهارت نساختند.

حقیقت این است که پیمودن پله ها برای انسان اساساً سخت است. و تحقیقات فوق العاده ای برای ایمن تر کردن پله ها انجام می شود.

با این حال، پله ها یکی از بزرگترین محل های آسیب رسان در داخل یا خارج از خانه هستند. برای ساختن مجموعه ای از پله ها که خطر آسیب رساندن نداشته باشند، نیاز به برنامه ریزی، آینده نگری و مهارت است.

اولین قدم در ساختن پلکان چوب پلاست، انداز ه گیری فواصل بین سطوح افقی است. که باید از آن بالا بروید و سپس با تقسیم بر هشت تعداد پله های چوب پلاست مورد نیاز را بدست آورید.

پله چوب پلاستیک

اصول ساخت

به این دلیل است که وقتی ضخامت آج را حداقل یک اینچ اضافه کنید، کمتر از حداکثر ارتفاع خیز خواهد بود. فضای افقی انعطاف پذیرتر است و می توانید فضای افقی را گسترش دهید تا از حداقل 10 اینچ آج برسید. همه اینها به منظور اطمینان از ایمنی ضروری است و معمولاً آنقدر انجام می شود که دقیق و مرتب باشد.

همه این نگرانی ها را می توان با استفاده از پله چوب پلاست با کیفیت برطرف کرد. چند ویژگی به شما کمک می کند تا چوب پلاست با کیفیت بالا را برای پله انتخاب کنید.

الوارکده

پله‌هایی را که از چوب پلاست با کیفیت می سازند، مواد لاستیکی و مقاوم در برابر لغزش هستند که از نفوذ رطوبت جلوگیری می کنند. هر چقدر از عمر پله چوب پلاست بگذرد، برای بالا رفتن ایمن‌تر خواهد بود. پله های چوب پلاست با ظاهری براق و یکپارچه برای فضای داخلی فوق العاده هستند و چلوه دیگری را به خانه شما می بخشد.

پله چوب پلاستیک محافظ ضد لغزش

چوب پلاست ون وود برای ساخت پله‌هایی ایمن و بدون لغزش است. تا ایمنی بی نظیر و طولانی‌ مدت را برای شما تامین کند.

پله چوب پلاستیک

دوام طولانی پله چوب پلاست

پلیمر مهندسی شده و ماهرانه پله های چوب پلاست، بدون لغزش ما به راحتی در برابر امواج فرابنفش، رطوبت و هر گونه شرایط آب و هوایی محافظت می کنند. در مقابل خط و خش و سایش مقاوم هستند. این ویزگی ها چوب پلاست را به عنوان مصالح ضد لغزش در فضای باز و داخلی برای پله مطرح می کند.

پله چوب پلاستیک

پله چوب پلاست امکانات شما را با قیمتی مقرون به صرفه ارتقا می دهد. و ایمنی پله ها را بهبود می بخشد و پله های مدرن را برای شما به ارمغان می آورد.

در چند سال اخیر ، عواملی از قبیل آب و هوای سخت، تعطیلی تولید، و حتی هجوم حشرات باعث ایجاد مشکلاتی در زنجیره تامین مصالح ساختمانی شد.

نوسانات بازار بر هزینه‌های ساخت و ساز خانه و همچنین پروژه‌های تعمیر و بازسازی تأثیر میگذارد. و باعث اهمیت آن از نظر از مقرون به صرفه بودن بو مزایای عملکرد محصولات چوب پلاست می شود.

چه آن را از مواد بکر و چه از مواد بازیافتی بسازند. چوب پلاست دوام بیشتری دارد و نسبت به محصولات چوبی سنتی نیاز به نگهداری کمتری دارند.

پله چوب پلاستیک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پله چوب پلاست و مشاوره تخصصی بر روی این لینک کیلیک بفرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب