پرسش و پاسخ در مورد چوب پلاستیک

پرسش و پاسخ در مورد چوب پلاستیک

1. چوب پلاستیک چیست؟
چوب پلاستیک یا چوب پلاست نوعی الوار است که شکلی شبیه چوب و ساختاری همچون پلاستیک دارد و جایگزین مناسبی برای چوب به حساب می آید .

2. چوب پلاستیک از چه موادی تهیه می شود ؟
چوب پلاستیک از ترکیب پودر چوب ، پلاستیک هایی مثل پلی اتیلن و پلی وینیل کلراید و برخی مواد افزودنی همچون رنگ به وجود می آید .
3. موارد استفاده از چوب پلاستیک چیست ؟
چوب پلاست یا چوب پلاستیک کاربردهای بسیاری دارد . از چوب پلاستیک می توان در ساخت کفپوش ، روفگاردن ، فلاورباکس ، مبلمان شهری ، آلاچیق ، نرده و حصار ، دیوارپوش ، پرگولا ، لوور و … استفاده کرد .
4. مزایای چوب پلاستیک در مقایسه با سایر مصالح و متریال چیست ؟
برخی از امتیازات چوب پلاستیک عبارتنداز : ضد زلزله ، عایق صدا و حرارت ، مقاوم در برابر اتش سوزی ، دوستدار محیط زیست ، مقاومت در برابر رطوبت ، مقاوم در برابر نور خورشید ، حشرات موذی و تغییرات آب و هوایی .
5. چوب پلاستیک چه قدر عمر می کند ؟
چوب پلاستیک عمر مفید بالایی دارد و در صورت نگه داری مناسب تا حدود 30 سال عمر می کند .
6. آیا چوب پلاستیک در برابر خط افتادگی و خش مقاوم است ؟
چوب پلاستیک یا چوب پلاست بسیار مقاوم است . چوب در ساخت آن از پلاستیک استفاده شده است . با این وجود بهتر است از کشیدن وسایل و مبلمان سنگین بر روی آن جلوگیری شود تا با مرور زمان زیبایی و جذابیت بصری خود را از دست ندهد .
7. آیا چوب پلاستیک قابل تعویض است ؟
بله . چوب پلاستیک در صورت شکستگی و خراب شدن (که به ندرت به وجود می آید ) به آسانی قابل تعویض است که این خود یک مزیت بسیار مهم نسبت به سایر متریال ها به حساب می آید .

پرسش و پاسخ در مورد چوب پلاستیک

پرسش و پاسخ در مورد چوب پلاستیک

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب