پانل چوب پلاست

پنل چوب پلاستیک : چوب پلاست، نوع جدیدی از مواد کامپوزیتی سازگار با محیط زیست و صرفه جویی در انرژی است.

جایگزین چوب بسیار فوق العاده ای برای چوب است.

پنل چوب پلاستیک الوارکده دارای بافت چوبی با طراحی و ویژگی های گوناگون ،طبیعی و زیبایی است. پانل چوب پلاست را می توانیم در رنگ ها، طرح و ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری سفارشی و انتخاب کنیم.

پنل چوب پلاست مجهز به پایه پلاستیکی منحصر به فرد است که مونتاژ آن را آسان می کند. چندین نوع موزاییک چوب پلاست برای شما وجود دارد.

پنل چوب پلاستیک

همچنین می توان آن را با توجه به رنگ ها و طرح های ترجیحی مشتری سفارشی کرد. ضد آب و ضد لغزندگی است. ظاهر دوست داشتنی دارد و مورد علاقه بسیاری از کاربران است.

در مقایسه با مصالح ساختمانی سنتی، با استفاده از سطح تقریبی چوب، سطح تزئینی بهتری دارد که نشان دهنده این است که انسان و طبیعت به طور هماهنگ زندگی می کنند، محیطی سبز و سالم ایجاد می کند و فضای زندگی راحت و آرامش بخشی را به شما هدیه می دهد.

پنل چوب پلاستیک

برخی از ویژگی های پنل چوب پلاست:

– مقاومت در برابر آب و رطوبت. چوب به راحتی پوسیده، منبسط می شود و تغییر شکل می دهد که چوب پلاست به طور کامل این مشکل را حل کرده است. بنابراین می توان از آن در بسیاری از محیط هایی که امکان استفاده از مصالح چوبی سنتی نیست، استفاده کرد.

– رنگارنگ، چوب پلاست برای هر نوع سلیقه ای رنگ های زیادی دارد. حس چوب طبیعی و بافت چوب از ویژگی های منحصر به فرد چوب پلاست است که در مورد رنگ می توان با توجه به نیازهای مختلف مشتریان سفارشی کرد.

پنل چوب پلاستیک

– پلاستیسیته بالا. چوب پلاست را به راحتی می توان به سبک ها و شکل های مختلف تغییر داد و سفارشی کرد که کاملاً منعکس کننده سلیقه مشتری باشد.

– نصب آسان چوب پلاست. بدون نیاز به فرآیند ساخت و ساز پیچیده، صرفه جویی در زمان نصب.

پانل چوب پلاستیک

– مقاومت در برابر همه نوع شرایط آب و هوایی و حشرات.

– سازگار با محیط زیست و بادوام تر از چوب در فضای باز، 100٪ قابل بازیافت است و می تواند به طور موثر تابش خورشید را کاهش دهد.

عرشه چوب پلاست

برای استفاده در فضای داخلی و خارجی بسیار مناسب است. به دلیل ویژگی مقاوم در برابر آب، به ویژه در سناریوهای فضای باز عملکرد خوبی دارد.

الوارکده

قرار دادن چوب پلاست در معرض عناصر مانند: آب و هوای خشن، حشرات و … هیچ آسیبی به خود چوب پلاست یا به افرادی که روی آن پا می گذارند وارد نمی کند.

چوب پلاست برای استفاده در همه فضای مسکونی شما مناسب است. در واقع، دکینگ چوب پلاست یک راه حل عالی برای تمام نیازهای عرشه شما است. بادوام است، عالی و شیک به نظر می رسد و به حداقل نگهداری نیاز دارد.

پلی وود

تقریبا برای همه کاریردها می توانید از کامپوزیت چوب پلاستیک استفاده کنید. چوب پلاست را می توان برای کفپوش تراس ها، استخرها، ایوان ها، باغ ها، آلاچیق ها، محوطه سازی و موارد دیگر استفاده کرد.

در محیط‌های ساحلی، می‌توان از چوب پلاست برای سطوح پیاده‌رو، روکش دیوار، لوورها، اسکله‌ها، نرده‌ها یا بخش‌های مختلف استفاده کرد.

الوارکده

اگر سوالی دارید و به اطلاعات بیشتری در مورد چوب پلاست نیاز دارید، متخصصان الوارکده آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند. برای دریافت مشاوره بر روی این لینک، کلیک بفرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب