6 ویژگی کف پوش چوب پلاست الوارکده

ویژگی کف پوش چوب پلاست

تعمیر و نگهداری کم

چوب پلاست به حداقل تعمیر و نگهداری احتیاج دارد، زیرا بر خلاف کف پوش های چوبی سنتی به سنباد ه زدن، لاک زدن، آب بندی یا لکه گیری مکرر نیاز ندارد. با روش های تمیز کردن ساده می توان آن را تمیز کرد. بعد از یک روز طولانی کاری، بیشتر وقت خود را به لذت بردن از فضای خود اختصاص دهید. و زمان کمتری را برای حفظ آن صرف کنید!


با دوام و عمر طولانی

از آنجا که دکوراسیون چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک است، دارای مقاومت ترکیبی هر دو ماده است. طول دکینگ چوب پلاست به دلیل قدرت اضافه شده از اجزای ترموپلاستیک نسبت به دکینگ معمولی سنتی بسیار بیشتر است. با محتوای چوب کمتر، در برابر خوردگی، پوسیدگی، موریانه ها و کپک مقاومت بیشتری می کند.


بی خطر و امن

عرشه چوب پلاست الوارکده با طرح های مقاوم در برابر لغزش (به عنوان مثال شیار) ایجاد می شود و مانند کف پوش چوبی سنتی خرد نمی شود، و آنها را به گزینه ای امن تر برای کودکان، حیوانات خانگی و سالمندان تبدیل می کند.


مقرون به صرفه

کف پوش چوبی سنتی ممکن است در ابتدا ارزان تر به نظر برسند، اما چوب پلاستیک در طولانی مدت از ارزش بالاتری برخوردار است. دلیل این امر این است که آنها به تعمیر و نگهداری کمتری احتیاج دارند و بر خلاف کفپوش های سنتی چوبی، دچار ترک، پوسیدگی یا تاب نمی شوند.

چوب پلاست الوارکده از آنجا که ضدآب است، انتخاب مناسبی برای کف سازی در استخر است. کف پوش های چوبی سنتی در معرض رطوبت و آب متورم و تابیده می شوند.

ویژگی کف پوش چوب پلاست

ویژگی کف پوش چوب پلاست

سازگار با محیط زیست

عرشه چوب پلاست الوارکده شامل الیاف چوبی و مواد پلاستیکی قابل بازیافت است. الیاف چوب معمولاً از چوبهای باقیمانده و دور ریز تولید توسط تولیدکنندگان چوب بدست می آیند که در غیر این صورت هدر می روند یا به محل دفن زباله ارسال می شوند. این باعث می شود که این ماده زندگی جدیدی داشته باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ درخت جدیدی برای تولید عرشه قطع نمی شود. علاوه بر این، کامپوزیت های پلاستیکی چوب در دمای پایین تری نسبت به پلاستیک های خالص ذوب می شوند، بنابراین مصرف انرژی را کاهش می دهد.


آنها ارزش، زیبایی و عملکرد بیشتری به خانه شما می بخشند و در طولانی مدت مقرون به صرفه هستند. این عرشه های محکم و بادوام را می توان در کف سازی ، محوطه سازی و موارد دیگر استفاده کرد. برای راهنمایی و مشاوره در فرآیند تصمیم گیری امروز با متخصصان ما در الوارکده تماس حاصل فرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب