ویژگی های کلیدی خانه های چوبی

ویژگی های کلیدی خانه های چوبی

در جهانی که به سرعت در حال تغییر است، مصالح ساختمانی زیست محیطی در حال بازگشت به فرایندهای ساختمانی مدرن هستند. هر ساله افراد بیشتری تصمیم می گیرند با استفاده از مصالح چوبی خانه ای بسازند و چند دلیل خاص برای این امر وجود دارد.

زندگی در یک خانه چوبی بهترین تجربه برای کسانی است که می خواهند در خانه ای بادوام، سازگار با محیط زیست، گرم و زیبا زندگی کنند.

خانه چوبی مدرن

خانه های چوبی اکنون به خانه هایی مدرن، معتبر و منحصر به فرد برای همه تبدیل شد ه اند. چوب به عنوان مواد اولیه ساختمانی، از زمانی که بشر شروع به ساختن خانه برای خود کرده است. مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، چوب یک ماد ه ساختمانی محکم و قابل اعتماد است. بنابراین یک خانه چوبی می تواند برای مدت زمان طولانی با دوام و پایدار باشد.

ویژگی های کلیدی خانه های چوبی

ویژگی های کلیدی خانه های چوبی

این روزها خانه های چوبی زیادی در ایران می سازند.

یک خانه چوبی که مطابق با فن آوری های مدرن ساخته میشود و به درستی نگهداری می شود می تواند قرن ها ماندگار باشد. از ویژگی های اصلی ویلاهای چوبی عمر طولانی، ظاهر عالی، همراه با نگهداری ارزان و سریع آنها است.

ساختمانهای چوبی دارای مزایای زیادی مانند کاهش صدا، هزینه های گرمایش و سرمایش و بهره وری انرژی هستند. در حالی که مصرف کننده امروزی برای زندگی سبزتر تلاش می کند، خانه های چوبی به زندگی ما بازمی گردند و فرصتی را برای زندگی در خانه های با کیفیت و سالم فراهم می کنند.

همانطور که می بینید، ویژگی های مثبت بیشتری از منفی در ساختمان های چوبی وجود دارد. با این حال، مقایسه چنین ساخت و سازهایی با ساختمانهای دیگر منطقی نیست زیرا خانه های چوبی مطمئناً در بسیاری از موارد برتر خواهند بود.

این ساختمان می تواند به مکانی برای زندگی یا اقامت در تمام مدت سال (در تعطیلات تابستان یا زمستان) تبدیل شود. تحقیقات نشان می دهد که بوی چوب حس مثبت می دهد. و به آرامش ذهن کمک می کند. بنابراین همیشه جایی برای فرار از شهر و به آرامش رسیدن وجود دارد.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب