نمای چوب پلاستیک

نمای چوب پلاستیک

بازسازی و تعمیرات ساختمان، حتی کوچکترین تصمیم می تواند در ظاهر آن تغییر ایجاد کند.

این موضوع در خصوص بازطراحی نمای ساختمان نیز صادق است.

نمای چوب پلاست در مقایسه با انواع متریال

در مقایسه با انواع متریال های موجود برای استفاده در نمای ساختمان، نمای چوب پلاستیک از ویژگی های خاصی برخوردار است که همین موضوع باعث محبوبیت روزافزون آن شده است.

برخی مزایای آن عبارتند از: • نمای سازگار با محیط زیست • از نظر زیبایی جذابیت بیشتری دارد • برخلاف چوب طبیعی در برابر کپک و پوسیدگی مقاوم هستند که همین ویژگی تعمیر و نگهداریبسیار کمتری را به صاحب خانه تحمیل می کند و خیلی مزایای دیگر.

استفاده از چوب پلاست در نمای ساختمان و حتی برای دکوراسیون داخلی روشی بسیار جذاب و مقرون به صرفه است. روکش چوب پلاستیک حتی برای طراحی شیک و بی نقص نمای ساختمان بتنی و ظاهر بی نقص آن، بسیار کاربرد دارد. نمای چوب پلاست می تواند به ساختمان ظاهری جدید و خاص ببخشد.

نمای چوب پلاستیک

در عین حال می تواند عمر مفید سازه را افزایش دهد، بنابراین ارزش ساختمان را افزایش می دهد. علاوه بر این می تواند عملکرد حرارتی، صوتی و طبیعی نور را بهبود بخشد.

نمای چوب پلاستیک

نمای چوب پلاستیک، همچنین به عنوان پانل ECO شناخته می شود. تغییر شکل آسان، مقاوم در برابر رطوبت، حشرات، در کنار حفاظت از محیط زیست بی نهایت خاص است. زیبا و با شکوه، تنوع رنگ ، طیف گسترده ای از کاربردها.

نمای چوب پلاستیک

چوب پلاست بهتر از چوب واقعی، در حفاظت از محیط زیست و بدون فرمالدئید و سایر مواد مضر عمل می کند. می توان با خیال راحت در مهد کودک ها، اتاق کودکان، مغازه ها و کفپوش های بیرونی و غیره از آن استفاده کرد.

ظاهر رنگارنگ چوب پلاستیک: الگوی چوب، مقاوم و رنگهای غنی

برای تمیز کردن، شستشوی معمولی با آب و صابون یا شوینده تحت فشار مناسب است.

مقاومت در برابر قارچ: لایه بیرونی دارای ساختار جمع و جور برای جلوگیری از کپک زدن است. مقاومت بالا در برابر رطوبت و موریانه.

تعمیر و نگهداری کم هزینه و آسان: نیازی به رنگ آمیزی یا روغن کاری نیست. آرامش را به ارمغان می آورد.

طول عمر بالا :

پوسیده یا خرد نمی شود. علاوه بر این ، 2000 ساعت آزمایش UV برای این ماده فوق العاده مشکلی ایجاد نکرده است.

نمای چوب پلاستیک

انتخاب چوب پلاست برای نمای ساختمان، جسورانه ترین راه حل های ممکن است. کاربردی، با دوام، مقاوم در برابر تغییر رنگ و عوامل خارجی هستند: حشرات، پوسیدگی، رطوبت، اشعه ماوراء بنفش و شرایط نامساعد جوی.

برای نمای ساختمان یا کاربردهای دیگر راه حلی منحصر به فرد است . نمای بیرونی باید نه تنها از نظر زیبایی بلکه از نظر دوام نیز برجسته باشد.

ما در الوارکده طیف گسترده ای از عناصر روکش نما را ارائه می دهیم. سیستم های نما به صورت جداگانه برای هر پروژه سفارشی می شوند. ما می توانیم طراحی و نصب را انجام دهیم و همچنین در مورد موضوعات مختلف به شما مشتریان عزیز مشاوره دهیم. ما از محیط زیست مراقبت می کنیم. محصولات ما از مواد اولیه بازیافتی، بدون هیچ گونه عوامل خطرناک تولید می شوند و 100% مجددا قابل بازیافت هستند.

بخش بیرونی ساختمان، یک عنصر مهم به نمایندگی و همچنین زیبایی ساختمان است.

گرایش های اخیر نشان می دهد که مشتریان به دنبال مواد با دوام و پایدار هستند و مواد ساخته شده از انرژی تجدیدپذیر را انتخاب می کنند. سیستم نمای چوب پلاست الوارکده یک جایگزین عالی برای نمای سنتی است.

الوارکده

می توان آن را در نمای بیرونی ساختمانهای مسکونی، اداری و ساختمانهای دولتی نصب کرد. ما به همراه معماران و طراحان خود بهترین راه حل نما را به شما ارائه می دهیم.

قابل استفاده برای ویلا، هتل، مرکز خرید، رستوران و غیره

الوارکده دارای سیستم کنترل دقیق کیفیت و مدیریت ایمنی تولید است و فرایند تولید به شدت بررسی می شود.

ما با گروه حرفه ای و کارآمد و سطح بالا در صنعت چوب پلاستیک، سبک کار دقیق و تجربه فروش غنی، می توانیم به شما اطمینان دهیم که بیشترین خدمات را به مشتریان ارائه خواهیم داد.

خدمات حرفه ای، کارآمد، با کیفیت، جامع.

برای مشاوره رایگان بر روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب