نصب نرده چوب پلاست

نصب نرده چوب پلاست

به نظر می رسد اجرا و نصب نرده چوب پلاستیک در مقایسه با نرده های بتنی و فلزی، به یک روند تبدیل شده است.

نیاز به استفاده از نرده و محافظ در کوهها و کنار رودخانه ها، چوب پلاست به سرعت در حال جایگزین شدن به جای مصالح سنتی است.

چون سبز است و دوستدار محیط زیست.

مزایای نرده های چوب پلاستیک

(1) ضد آب و ضد رطوبت. می تواند مشکل محصولات چوبی را که پس از جذب رطوبت در محیط مرطوب و تماس با آب به راحتی پوسیده می شوند و تغییر شکل می دهند را حل کند. همچنین می توان در محیط هایی که امکان استفاده از محصولات سنتی چوب وجود ندارد از آن استفاده کرد.

نصب نرده چوب پلاست

(2) جلوگیری از حشرات و موریانه ها. به طور موثر مزاحمت و آسیب ناشی از حشرات را از بین می برد و طول عمر را افزایش می دهد.

(3) رنگ ها و طرح های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بافت آن همانند بافت چوب طبیعی است و می توان رنگ را با توجه به سلیقه خاص خود سفارشی کرد.

نصب نرده چوب پلاست

(4) انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. می تواند نظر و طرح مورد نظر شما را به سادگی پیاده سازی کرد. به طور کامل سلیقه فرد را نشان می دهد.

نصب نرده چوب پلاست

(5) حفاظت بالا از محیط زیست، بدون آلودگی و تجدید پذیر. این محصول حاوی هیچ بنزن نیست و محتوای فرمالدئید آن 0.2 است که کمتر از استاندارد درجه EO است. این استاندارد حفاظت از محیط زیست اروپا است. می تواند در استفاده از چوب بسیار صرفه جویی کند و برای توسعه پایدار مناسب و به نفع جامعه است.

نصب نرده چوب پلاست

نرده های چوب پلاستیک الوارکده معمولاً در چشم اندازهای مختلف پارک دیده می شود، آنها نه تنها مزیت های بیشتری نسبت به چوب دارند بلکه نگهداری آنها بسیار راحت تر و کم هزینه تر است.

الوارکده

نصب نرده چوب پلاست

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب