حل مشکل عایق حرارتی و مزایای بیشتر در ساختمان ها با دیوارپوش چوب پلاستیک

دیوارپوش چوب پلاستیک – پانل دیواری چوب پلاست برای روکش دیوارهای داخلی یک انتخاب کاملاً محبوب برای ساختمان های تجاری و خانگی است.

روشی جذاب و اقتصادی برای ظاهر زیبای دیوارهای ساختمانهای جدید و بازسازی شده است.

روکش کامپوزیت ما یک لایه محافظ مقاوم در برابر عناصر ایجاد می کند و یک عایق عالی است.

چوب پلاستیک عایق حرارتی ساختمان

برای حل مشکل عایق حرارتی در ساختمان ها، دو نوع دیوار چوبی سازه ای یکپارچه با کامپوزیت پلاستیک چوب طراحی شده و عملکردهای عایق حرارتی دیوارها مورد مطالعه قرار گرفته است.

نتایج نشان می دهد که دیوار یکپارچه چوب پلاست با ساختار برشی قاب از پایداری خوبی برخوردار است و عملکرد عالی چوب پلاستیک به طور کامل قابل درک است.

گل میخ های دیواری و پانل های دیواری از عوامل مهم تأثیرگذار بر عملکرد حرارتی دیوارها هستند. مواد پلاستیکی چوب می توانند نیازهای عملکرد حرارتی دیوارها را برآورده کنند.

طبق ” استاندارد طراحی برای بهره وری انرژی ساختمانهای عمومی “، ضریب انتقال حرارت دیواره قاب تک لایه با صفحات دیواری چوب پلاست ضخامت 20 میلی متر و گل میخ های دیوارمی تواند استاندارد سطح حرارتی دیوار را برآورده کند و برای مناطق سردسیر مناسب است.

ضریب انتقال حرارت دیواره قاب دو لایه یکپارچه با پانل دیواری چوب پلاستیک ضخامت 50 میلی متر و گل میخ های دیوار است، که آن نیز می تواند استاندارد سطح حرارتی دیوار را برآورده کند و برای مناطق سردسیر بسیار مناسب باشد.

دیوارپوش چوب پلاستیک

عمر مفید:

از چوب معمولی برای 3-4 سال می توان استفاده کرد در حالی که از چوب پلاستیک برای 10-50 سال استفاده کرد.

فیزیک: مقاوم در برابر سایش، بدون ترک، حشره خوار نیست و در برابر موریانه ها بسیار قدرتمند عمل می کند و مانع آنها می شود. عایق بسیار عالی صدا، مقاومت در برابر خوردگی؛ اشعه ضد استاتیک و اشعه ماورا بنفش، عایق حرارت، ضد آتش؛ می تواند در برابر 75 درجه و -40 درجه مقاومت کند.

پانل های دیواری چوب پلاستیک در طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها موجود هستند. با انبوهی از بافت ها می توانید به هر طرحی که می خواهید برسید. انواع متنوع روکش دیواری می توانند دکوراسیونی مناسب برای ساختن نما و ظاهری طبیعی و عالی باشند. روکش های دیواری چوب پلاستیک می تواند به ساختمان ظاهر و زندگی تازه ببخشد. می تواند عمر مفید سازه را افزایش دهد بنابراین ارزش ساختمان را ارتقاء می دهد.

دیوارپوش چوب پلاستیک

چوب پلاستیک مقرون به صرفه ترین

بدون شک پانل های دیواری چوب پلاست از سایر نمونه های خود ارزان ترند.

هزینه تولید و ساخت این پانل ها بسیار کمتر از پانل های چوبی است. در این راستا، توانایی خرید را افزایش می دهد. همچنین، اکثر پانل های دیواری مانند نقاشی برای استفاده دیگر نیاز به کار دیگری ندارند.

نصب آسان
نصب پانل های چوب پلاستیک نسبت به سایر اشکال تخته های چوبی آسان تر است.

آنها برای برش و نصب سریع طراحی می شوند. این نوع را می توان تقریباً روی هر نوع سطحی از جمله ناهموار استفاده کرد.

برای ایجاد تغییرات در اندازه و شکل یک صفحه چوب پلاست دیواری نیازی به تجهیزات سنگین نیست.

دیوارپوش چوب پلاستیک

ضدآب

یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از پانل های چوب پلاست دیواری ضد آب بودن آن است.

از آنجا که از پلاستیک بادوام تقویت شده با الیاف ساخته شده است، این صفحات دیواری می توانند در برابر آب و باران زیاد مقاومت کنند.

در این راستا، پانل های دیواری ، در فضای باز نیز عالی هستند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که هنگام نصب، از مهر و موم بر روی زبان و شیار اطمینان حاصل شود تا از تشکیل زنگ زدگی جلوگیری کند.

با دوام و تمیز کردن آن آسان است

نگهداری صفحات چوب پلاست از اکثر انواع روکشهای چوبی آسانتر است.

به طور کلی، تمام آنچه برای تمیز کردن یک صفحه چوب پلاستیک نیاز دارید فقط آب و صابون است.

از آنجا که این محصولات را با پلاستیک تقویت شد ه می سازند، می توانید یک محصول با دوام و در عین حال سبک وزن را انتظار داشته باشید.

 

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب