مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده و دوست محیط زیست

مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده

به عنوان جایگزین چوب سنتی ( چوب درختان )، چوب پلاست بازیافتی روشی بسیار موثر است که با کمک آن پروژه های ساختمانی می توانند با محیط زیست سازگار باشند.

چوب پلاستیک به محصولات شبیه چوب ساخته شده از پلاستیک بازیافتی گفته می شود که گاهی اوقات با مواد دیگر مانند روکش چوب و سایر الیاف بازیافتی مخلوط می شود.

محصول کامل به عنوان جایگزینی برای چوب، بتن و حتی فلزات استفاده می شود. پلاستیک هایی مانند پلی استر، فنولیک، پلی استایرن و وینیل برای اولین بار در اوایل دهه 1900 ساخته شدند.

مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده

از جمله انواع پروژه های ساختمانی که چوب پلاست می تواند برای آن مواد اولیه موثری باشد، نرده های پلاستیکی پلی اتیلن با چگالی بالا است.

کفپوش

چوب پلاستیک دوستدار محیط زیست

دوستدار محیط زیست – یکی از بزرگترین مزایای استفاده از چوب پلاستیک بازیافت شده این است که یک روش سبز موثر است. با هدایت پلاستیک ها از محل های دفن زباله، شما وظیفه خود را نسبت به محیط زیست انجام می دهید.

زیرا پلاستیک های غیرقابل تجزیه که در طول زمان در محل های دفن زباله رسوب می کنند، محیط را خراب می کنند.

مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده

دوام چوب پلاستیک

با دوام – این واقعیت که این ماده  در برابر آب، مواد شیمیایی مقاوم و غیر متخلخل است باعث می شود که بسیار با دوام باشد. همچنین در برابر حشرات و رنگ های های ساختمانی مقاوم است که برای سیستم حصار بسیار مناسب است.

علاوه بر این، ترک نمی خورد که برای تجهیزات زمین بازی مناسب است زیرا زیر دست و پا تکه تکه نمی شود.

مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده

نگهداری آسان چوب پلاستیک

نگهداری آسان – کسانی که در طول سالها تجربه نگهداری از چوب را داشته اند می دانند که گاهی اوقات چقدر چالش برانگیز، پرهزینه و ناامید کننده می شود. با این حال، با چوب پلاستیک، هیچ نیازی به تعمیر و نگهداری ندارید. علاوه بر این، از قبل رنگ می شود، بنابراین نیازی به رنگ آمیزی ندارد.

الوارکده

قیمت اقتصادی چوب پلاستیک

اقتصادی – این واقعیت است که در مقایسه با چوب بسیار مقرون به صرفه است. در حالی که ممکن است قیمت خرید بالاتری داشته باشد. هنگامی که هزینه های نصب، تعویض، تعمیر و نگهداری را در معادله قرار می دهید، متوجه می شوید که چوب پلاست در طول عمر محصول و هزینه های شما صرفه جویی می کند.

الوارکده

 انواع چوب پلاستیک بازیافتی

پلی اتیلن با چگالی بالا – ویژگی اصلی این نوع این است که از 95٪ HDPE تشکیل شده است، که همان ماده ای است که بطری های پلاستیکی شیر از آن ساخته شده است. برای ایده چشم انداز و پوشش، بسیار مناسب است.

علاوه بر این، رنگهای مختلفی دارد که ظاهر زیبایی به آن می بخشد و هزینه نقاشی نخواهید داشت. ضمن اینکه، سختی آن بسیار کمتر از چوب است و برای استفاده در محوطه سازی مناسب است.

مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده

چوب ترکیبی

یکی از ترموپلاستیک بازیابی میشود، که به پلاستیکی اشاره دارد که خاصیت ذوب شدن مجدد و تولید مجدد در محصول نهایی مورد نظر را دارد. غلظت 80 تا 90 درصد پلی اتیلن دارد. بسیار مقرون به صرفه است.

پر از چوب

درست مانند نام آن مشخص است که این نوع از پلاستیک بازیافتی مخلوط با خاک اره درست میشود. همچنین می توان پلاستیک را با سایر الیاف بازیافتی مخلوط کرد. همچنین حاوی 50٪ پلی اتیلن است.

علاوه بر این، مزایای بیشتری مثل: کمترین حفره ها، زبری سطح و بهترین کشش را دارد که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای محوطه اطراف استخر ( دور استخر ) با پلی اتیلن با چگالی بالا تبدیل می کند.

مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده

چوب تقویتی با الیاف

در این نوع پلاستیک بازیافتی با رشته هایی از الیاف شیشه مخلوط می شود که ممکن است خرد یا پیوسته باشد. برای ساختارهای نگهدارنده مناسب است زیرا معمولاً از سایر انواع چوب پلاستیکی محکم تر است. به همین دلیل، برای تجهیزات زمین بازی و همچنین نرده های پلاستیکی و کف پوش ها خوب است.

مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده

مزایای چوب پلاستیک برای جامعه

بزرگترین مزیت چوب پلاست این است که این چوب سازگار با محیط زیست است. با این حال، مزایای بیشتری برای جامعه دارد، این واقعیت که فرصت های تجاری و کاری بیشتری ایجاد می کند.

این  که هزینه های نگهداری طولانی مدت کمتری نسبت به چوب دارد نشان می دهد که برای خریداران بزرگ مانند دولت های محلی و سایر سازمان ها، پول پس انداز می کند.

علاوه بر این،  کمک می کند تا محل دفن زباله های خطرناک را به طور موثر کاهش دهند. همچنین به استفاده موثر از ضایعات چوب کمک می کند.

برای آگاهی بیشتر از انواع محصولات به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

https://alvarkadeh.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب