از مزایای مبلمان فضای باز چوب پلاستیک در منزل خود استفاده کنید

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

 هنگام انتخاب یا ساخت مبلمان فضای باز، چوب یک انتخاب قابل درک است.

اما ممکن است همیشه به دلیل محدودیت های طبیعی ایده آل ترین انتخاب نباشد.

خوشبختانه راه حلی برای این معضل وجود دارد. چوب پلاستیک به طور موثر همراه اشکال سنتی چوب با داشتن خواص منحصر به فرد نیاز شما را برطرف می کند.

در ویلا و حیاط خانه حتما مبلمان فضای باز چوب پلاستیک مورد نیاز و ضروری است . طراحی و نوع آن، به سلیقه شخصی و دید کلی شما در خصوص محوطه سازی بستگی دارد.

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

باید سبک داشته باشید. میز و صندلی چوب پلاست یکی از محبوب ترین و با دوام ترین مبلمان فضای باز برای حیاط منزل و باغ است.

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

برای انتخاب انواع مختلف صندلی و میز چوب پلاستیک که بسیار مقرون به صرفه تر از انواع دیگر است، الوارکده با طرح ها و رنگ های مختلف در کنار شماست تا مطمئن شود خواسته شما برآورده شده است. مبلمان فضای باز چوب پلاست می تواند یک انتخاب عالی برای ویلا یا محوطه شما باشد.

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

مزایای مبلمان چوب پلاستیک:

تطبیق پذیری چوب پلاست

از مهمترین نقاط قوت مبلمان ساخته شده از چوب پلاستیک می توان به تنوع مواد آن اشاره کرد. درست مانند چوب معمولی، شما می توانید چوب پلاست را برش داده و به شکل مبلمان دلخواه خود درآورید. علاوه بر این، می توانید از بین طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها انتخاب کنید.

تولید کنندگان می توانند چوب پلاستیک را در همه رنگ از قهوه ای، خاکی و خاکستری سنگی تا فیروزه ای گرمسیری و قرمز روشن تولید کنند. همچنین می توانید سطوح صاف تر یا مشابه زیبایی چوب مانند را انتخاب کنید.

الوارکده
الوارکده

تعمیر و نگهداری آسان

در مقایسه با چوب معمولی، نگهداری و تمیز نگه داشتن چوب پلاستیک آسان است. برای برطرف کردن ترک خوردگی و لبه های آسیب دید ه نیازی به سنباد ه، رنگ آمیزی یا روکش ندارد. به علاوه، نیازی نیست مواد شیمیایی مضر را به آن اضافه کنید تا در وضعیت خوبی بماند.

علاوه بر این، بعداً نیازی به رنگ آمیزی یا روتوش نخواهد داشت زیرا رنگهای آن به مرور زمان به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش محو نمی شوند. تنها کاری که باید روی مبلمان ساخته شده از چوب پلاستیک انجام دهید این است که آن را با آب و صابون تمیز کنید.

استحکام

مبلمان فضای باز که از چوب سنتی میسازند به دلیل ماهیت ارگانیک آن می تواند به طور قابل توجهی خراب شود و آسیب جدی ببیند. در مورد چوب پلاستیک، چنین نیست. زیرا در برابر همه آسیب های معمول چوب مقاوم است. نمک، روغن، رطوبت طولانی مدت و ترک خوردگی مبلمان شما را ضعیف و خراب نمی کند.

در عین حال، ارگانیسم های مزاحم مانند قارچ ها، کپک ها و حیوانات مزاحم به چوب پلاستیک حمله نمی کنند و باعث از بین رفتن آن نمی شوند. شما می توانید مطمئن باشید که مبلمان شما در مقابل تمام این خطرات دوام می آورد.

الوارکده
مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

دوستدار محیط زیست

شاید شگفت انگیزترین مزیت مبلمان چوب پلاست، سازگاری با محیط زیست باشد. چوب پلاستیک را از بازیافت موادی از بطری ها و سایر محصولات بازیافتی که مصرف میشوند و اکنون به زباله تبدیل میشوند، میسازند.

بنابراین زندگی جدیدی را به زباله ها می دهد که در غیر این صورت به محل دفن زباله می روند و آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست ما وارد می کنند.

تولیدکنندگان چوب پلاستیک این ضایعات را به مواد مفید برای مبلمان با دوام و سایر کاربردها تبدیل می کنند. حتی خود چوب پلاستیک نیز کاملاً قابل بازیافت است. بنابراین اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون خود گرفتید، شرکت ها می توانند مبلمان قدیمی را پس بگیرند و دوباره به چرخه برگردانند.

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

حتی ایجاد چوب پلاستیک باعث انتشار حداقل گازهای گلخانه ای می شود و تأثیرات زیست محیطی را بیشتر کاهش می دهد. این بدان معناست که با خرید مبلمان چوب پلاست نقش مهمی در کاهش تولید کربن خواهید داشت و همچنین تعداد درختان قطع شده برای مبلمان چوبی را کاهش می دهید.

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

– اغلب مقرون به صرفه تر از گزینه های دیگر از جمله چوب و فلز است.

– برای جابجایی و تنظیم مجدد سبک و آسان است.

– عمدتا نشکن است، ضرب خوردن و افتادن به آن آسیبی نمی رساند.

الوارکده

– برخلاف چوب ترک نمی خورد و نیاز به پالایش ندارد.

– تنوع رنگ و طرح زیادی دارد.

– ضد آب است و بهترین گزینه برای استفاده در باران است. زنگ نمی زند و ترک نمی خورد.

– برای کودکان بی خطر است. لبه ها و گوشه های تیز ندارد.

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

اگر می خواهید از مزایای مبلمان فضای باز چوب پلاست بهره مند شوید ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب