مزایای دکینگ چوب پلاستیک

مزایای دکینگ چوب پلاستیک هر روز بیشتر از قبل صاحبخانه ها و مهندسان ساختمان مزایای پوشش کامپوزیت را نسبت به چوب سنتی می شناسند.

برخی از علاقه مندان به زندگی در فضای باز، جذب تعمیر و نگهداری پایین و کیفیت بالای کامپوزیت های چوب پلاستیک می شوند.

برخی دیگر، زیبایی پایدار پروفیل های رنگی چوب پلاست آنها را جذب می کند. وقتی صحبت از تصمیم گیری در مورد مصالح ساختمانی مناسب برای فرار از نگهداری و دردسرهای فضای باز خانه مثل: حیاط خانه می شود.

محصولات چوب پلاستیک عرشه الوارکده مزایای جدی خود را به رخ می کشدبه این معنی که چوب سنتی و رقبا نمی توانند با ما رقابت کنند.

برای شناخت سریع چوب پلاستیک، در ادامه چندین مزیت برتر پوشش کامپوزیت چوب پلاست را بررسی می کنیم.

روکش کامپوزیت چیست؟

عرشه چوب پلاستیک سریعترین رشد را در بازار داشته است. تخته های عرشه کامپوزیت شامل یک هسته و یک درپوش هستند که باعث می شود آنها در برابر رطوبت، آب و هوا و از بین رفتن مقاوم باشند. بر خلاف چوب، پروفیل های پلیمری چوب پلاستیک و روکش دار از مواد بازیافتی با کارایی بالا و فناوری نوین برای محافظت استفاده می کنند.

مزایای دکینگ چوب پلاستیک

مزایای پوشش کامپوزیت

با استناد به علم مواد، از هوازدگی، تاب خوردن، خرد شدن یا از بین رفتن جلوگیری می کند. چوب پلاستیک ها بسیار کمتر مستعد فرسایش، سفید شدن و در کل انحطاطی که چوب سنتی هنگام قرار گرفتن در معرض فضای باز از آن رنج می برد، هستند.

پوشش پلیمری محافظ و مواد نوآورانه الوارکده برای حفظ رنگهای زنده، رطوبت و یکپارچگی ساختاری ترکیب می شوند.

مزایای دکینگ چوب پلاستیک

ضمانت های پیشرو در صنعت

در الوارکده، ما به عرشه هایی اعتقاد داریم که می توانند زمان طولانی، مستحکم و سالم باشند. به همین دلیل است که ما نه تنها در تنوع محصولات چوب پلاست بلکه خود را در خصوص عملکرد برتر از رقبا پیشرو می کنیم. در حقیقت ، ما آنقدر به عرشه چوب پلاستیک خود اطمینان داریم که ضمانت نامه های ویژه ای را در این صنعت ارائه می دهیم.

مزایای دکینگ چوب پلاستیک

ضمانت های ما بر این استوار است:

با الوارکده، می توانید از یک عرشه جذاب و غنی از رنگ لذت ببرید که دهه ها بعد به همان زیبایی روز اول خواهد بود.
پوشش محافظتی که از ایجاد کپک جلوگیری می کند

مزایای دکینگ چوب پلاستیک

برای بسیاری از صاحبخانه ها، یکی از مزایای اصلی پوشش کامپوزیت ، محافظت از آسیب ها الویت دارد. ما برای ساخت محصولات خود در الوارکده از برترین روش های نوین جهان برای محافظت بیشتر در برابر رطوبت استفاده می کنیم.

کفپوش چوب پلاست
مزایای دکینگ چوب پلاستیک

تعمیر و نگهداری کم

عرشه های چوبی سنتی باید حداقل هر سه سال یکبار بازدید و مجددا سرویس شوند و هر 10 تا 15 سال یکبار تعویض شوند که این یک فرایند پرهزینه است. همچنین نیاز به شستشو و رنگ آمیزی عرشه چوبی سنتی دارید. وقتی صحبت از دوام می شود ، چوب پلاستیک الوارکده برای حفظ رنگ و جلای خود هرگز نیازی به سنباده، رنگ آمیزی یا آب بندی ندارند.

برای از بین بردن آلودگی و گرد و غبار کافی است با آب ولرم و صابون شستشوی ملایمی داشته باشید. بدون آنکه از طی مراحل سخت، خسته شوید.

ارزش بالا

اگرچه هزینه اولیه یک عرشه چوب پلاستیک می تواند بیشتر از یک عرشه چوبی باشد اما به علت صرفه جویی در هزینه های نگهداری (مانند رنگ آمیزی و هزینه های تعویض)، یک عرشه چوب پلاست می تواند در عرض چند سال هزینه خود را جبران کند حتی در نهایت ارزانتر از چوب خواهد بود.

صرفه جویی طولانی مدت در هزینه یکی دیگر از مزایای چوب پلاستیک است.

مزایای دکینگ چوب پلاستیک

تنوع و زیبایی که عملکرد را قربانی نمی کند

چوب سنتی دارای درجه بندی سختی متفاوتی است و بر اساس نوع چوب مورد استفاده متفاوت است. این بدان معناست که ممکن است مجبور شوید ظاهر مورد نظر خود را فدای نرمی یا تغییرپذیری آن کنید. در مورد چوب پلاست الوارکده چنین نیست، یکی از مزایای بسیار زیاد پوشش کامپوزیت این است که به سبک منحصر به فرد خود اجازه می دهید بدون نگرانی در مورد عملکرد یا محدودیت در استفاده از آن، بدرخشد.

تمام زیبایی چوب سنتی را دارد

تولیدات الوارکده انواع الگوهای دانه ای و گزینه های رنگی را به شما ارائه می کنند تا تمام زیبایی های چوب سنتی را به تصویر بکشید، اما بدون سایش و پارگی. رنگها می توانند تک رنگ باشند برای صاحبان خانه هایی که به دنبال چوب مات یا رنگ آمیزی شده هستند یا رنگ آمیزی شده برای هر سلیقه شما باشد.

مزایای دکینگ چوب پلاستیک

در وقت برای نگهداری صرفه جویی می کند

یکی دیگر از مزایای پوشش کامپوزیت این است که نیازی به اسکراب، لک و تعویض منظم ندارد. صاحبان عرشه های چوبی سنتی وقتی از چوب استفاده می کنند نه تنها در فضای باز امکاناتی ندارند، بلکه با پروژه ای پرهزینه و که هر چند سال یکبار تکرار می شود ، روبرو هستند. در الوارکده ، ما معتقدیم که باید وقت خود را صرف لذت بردن از عرشه خود کنید، نه اینکه از آن نگهداری کنید.

الوارکده

کفپوش پایدار

درالوارکده ، پایداری هسته اصلی، مهمترین کاری است که ما انجام می دهیم. ما تا 80٪ از مواد بازیافتی را در پوشش کامپوزیت خود استفاده می کنیم و 100٪ چوب و مواد پلاستیکی بازیافتی را در هسته کامپوزیت های پوشانده شده خود استفاده می کنیم. ما هیچگاه در حین ساخت محصولات سازگار با محیط زیست خود، درختی را قطع نکرده ایم.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب