فناوری برتر چوب پلاستیک در الوارکده

همانطور که از نام الوارکده مشخص است، ما از فناوری برای ایجاد محصولات چوب پلاستیک استفاده می کنیم که شبیه چوب طبیعی هستند. اما پایدارتر، ماندگارتر و کار با آنها بسیار راحت تر است.

ما طراحی و ساخت شگفت انگیزترین فضاهای بیرونی را نه تنها بی دردسر بلکه واقعا الهام بخش انجام می دهیم. بازتابی کامل از تخیل، سبک و سلیقه شما.

 نام تجاری ما برای به چالش کشیدن به وجود آمده است. از اینکه متوسط باشیم، عصبانی می شویم. ما معتقدیم که “به اندازه کافی خوب بودن” هرگز کافی نیست، باید عالی باشیم. ما الوارکده هستیم.

فناوری تولید چوب پلاستیک

ما با استفاده از فناوری برتر خود، هر روز خود را برای بهتر شدن به چالش می کشیم تا محصولات چوب پلاستیک با ظاهر طبیعی تولید کنیم که ماندگاری بیشتری داشته و حتی از چوب واقعی ظاهر بهتری داشته باشد. در الوارکده، ما کمی متفاوت از دیگران عمل می کنیم، زیرا مشتریان ما به دنبال محصول با کیفیت و بی رقیب هستند.

تصادفی نیست که ما محصولات برتر را تولید می کنیم که در محیط ها و شرایط سخت عملکرد بهتری دارند. به چنین نگهداری کمی نیاز دارند و برای چندین دهه عالی و مثل روز اول به نظر می رسند. این همان چیزی است که مشتریان ما از ما خواسته اند. ما فقط محصولات چوب پلاست عالی و با کیفیت نمی سازیم، ما در حال ایجاد برندی هستیم که همه می توانند به آن اعتماد کنند.

فناوری چوب پلاستیک

تکنولوژی بی نظیر، طراحی منحصر به فرد، عملکرد فوق العاده و ضمانت، ما را در صنعت چوب پلاستیک به سمت تولید محصولات بهتر، تجربه های بهتر زندگی در فضای باز و سیاره ای بهتر هدایت می کند. دیگران سعی کرده اند از فناوری نوآورانه ما تقلید کنند اما نتوانسته اند این جادو را بازسازی کنند.

فناوری چوب پلاستیک

از طریق نوآوری است که الوارکده قادر است محصولاتی را ارائه دهد که طبیعی به نظر می رسند، بسیار بادوام هستند و نصب آنها آسان است.

فناوری چوب پلاستیک

کیفیت محصولات چوب پلاست

انجام درست کار در وجود ما است. این مساله ای است که ما را بر کیفیت متمرکز می کند در حالی که بهترین محصولات ممکن را تولید می کنیم و از آنها با ضمانت نامه های پیشرو در صنعت چوب پلاستیک حمایت می کنیم بدون این که به کره زمین آسیبی وارد کنیم.

ما متعهد هستیم صنعت ساختمان را از گذشته خود به آینده پویا و پایدار تبدیل کنیم. ما با ارائه محصولات چوب پلاست باکیفیت و درجه یک که از نوآوری هایی در علم مواد استفاده می کنند تا راه حل های ماندگار و زیبا برای زندگی در فضای باز در این مسیر حرکت می کنیم.

 فضای بیرونی زندگی شما باید مواردی را که شما می خواهید داشته باشد:

ظاهر و احساس چوب واقعی.
جدیدترین ایده های طراحی.

الوارکده به شما این امکان را می دهد که بهترین متریال چوب پلاستیک را برای فضای باز خود در اختیار داشته باشید.

الوارکده

مزیت ما: فناوری پیشرو در صنعت.
برتری شما: عرشه زیبا و الهام گرفته از طبیعت که پایدار است.
مزیت ما: فناوری نوآورانه منحصر به فرد در صنعت.
برتری شما: زیبایی ، ارزش و عملکرد بی نظیر.

الوارکده جایی که فناوری پیشرفته با تنوع طراحی مطابقت دارد

در الوارکده، ما معتقدیم که پروفیل های عرشه و دیگر محصولات چوب پلاست برای استفاده در فضای باز زمانی درست تولید می شود که از ظاهر طبیعی چوب واقعی تقلید می کند اما بدون مشکلات و معایب آن. همانطور که مشخص است، ما از فناوری برای مهندسی محصولات چوب پلاستیک سازگار با محیط زیست، ماندگار و زیبا استفاده می کنیم.

هدف ما: به شما کمک می کنیم تا با تولید واقعی ترین و با دوام ترین محصولات چوب پلاستیک در بازار، فضاهای ایده آل برای زندگی و استراحت در منزل خود بسازید.

فناوری چوب پلاستیک

معنای فناوری ما برای شما چیست
طرح های طبیعی
فناوری الوارکده بدین معناست که وقتی از چوب پلاست ما استفاده می کنید، مجبور نخواهید بود زیبایی را فدای کیفیت و دوام کنید. فناوری اختصاصی رنگ آمیزی ما واقعی ترین ظاهر چوب را با ترکیب رنگ طبیعی به شما ارائه می دهد.

محصول ماندگار
با چوب پلاستیک الوارکده، شما تجربه زیبایی کامل چوب را بدون نیاز به نگهداری پر زحمت، پرهزینه و دائمی مورد نیاز چوب به دست می آورید. فناوری منحصر به فرد ما با بهره گیری از عناصر مختلف برای محافظت از عرشه شما در برابر کپک و رطوبت عمل می کند. از دکوراسیون زیبا و ماندگار لذت ببرید.

alvarkadeh

استخدام بهترین افراد
برای داشتن نوآورانه ترین محصولات در هر صنعتی، متخصصین توانمند و خلاق داشته باشید. در الوارکده، ما بهترین و درخشان ترین مهندسان و تکنسین ها را برای ساخت محصولات چوب پلاست در کنارمان داریم.
ما انجام کار درست و تولید محصول چوب پلاستیک با کیفیت و کارآمد را جدی می گیریم.

 

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب