آیا عرشه چوب پلاست هنگام خیس شدن لغزنده است؟

عرشه چوب پلاست : فرسودگی اندک در طول زمان، ظاهر زیبا ونیاز به نگهداری کم از جمله دلایلی است که برخی از صاحبان خانه و سازندگان از چوب پلاستیک به جای چوب برای عرشه استفاده می کنند.

هنگام ساخت حیاط وعرشه، اولویت اصلی ما ایمنی است. بهترین مصالح تزئینی، نه تنها زیبا بلکه ایمن نیز هستند. به همین دلیل، ما به دنبال چیزی جز بهترین و ایمن ترین مصالح تزئینی نیستیم.

عرشه کنار استخر با چوب پلاستیک

اگر قصد دارید عرشه ای را کنار استخر نصب کنید یا در محل زندگی شما باران زیادی می بارد، بهترین گزینه عرشه چوب پلاست است.

اگرمی خواهید یک حیاط یا یک عرشه در فضای باز بسازید، ممکن است چوب پلاستیک را تهیه کنید. کفپوش چوب پلاست را از مواد پلاستیک و چوب می سازند. دوام پلاستیک را به همراه زیبایی چوب به دست می آورید.

مواد روکش کامپوزیت یکی از ایمن ترین ها برای استفاده است. مستعد شکسته شدن نیست و می تواند در برابر آب و هوای بد مقاومت کند و نیاز به مراقبت زیادی ندارد.

عرشه چوب پلاست

از آنجایی که همه ما نگران امنیت خانواده خود هستیم، چیزی جز بهترین نمی خواهیم. بنابراین این سئوال به ذهن متبادرمی شود که آیا عرشه چوب پلاسیتیک هنگام خیس شدن لغزنده است؟

عرشه چوب پلاست

فصل زمستان می تواند باعث لغزنده شدن عرشه شما شود اما عرشه های چوب پلاست حتی در صورت وجود آب روی سطح، لغزنده نیستند. با این حال، مشکل انباشت طولانی مدت یخ و آب روی کفپوش شما وجود دارد.

عرشه چوب پلاست

کفپوش چوب پلاستیک

کفپوش چوب پلاستیک، مخصوصاً مدلهای جدیدت، تقریباً بدون لغزش هستند. حتی اگر هنوز از کامپوزیت چوب پلاست نسل اول استفاده می کنید، خیالتان از بابت لغزندگی راحت باشد. شما فقط باید برخی از این موارد را رعایت کنید تا فضای بیرونی شما برای همه ایمن تر شود:

الوارکده

همیشه عرشه یا حیاط خود را تمیز کنید

از ریزش برگ، گرده، خاک و بقایای آنها جلوگیری کنید. همانطورکه قبلاً ذکر شد، اینها می توانند باعث رشد قارچ روی عرشه شما شوند. اگر مشاهده کردید که لکه هایی در حال ایجاد کپک هستند، بلافاصله آنها را با یک برس بشویید. با این حال، مطمئن شوید که به کف شما آسیب نرسیده است.

عرشه خود را خشک نگه دارید. اگرچه پوشش کامپوزیت رطوبت را جذب نمی کند، اما همچنان می تواند محل پرورش جلبک ها باشد، زیرا رطوبت می تواند رشد آنها را تسریع کند. همچنین مهم است که کف پوش خود را در زمستان خشک نگه دارید.

الوارکده

نه تنها احتمال سر خوردن افراد را کاهش می دهد بلکه می تواند از عرشه شما نیز محافظت کند. اگر یخ در حیاط شما انباشته شده است، حتماً از روش های ساینده برای از بین بردن آنها استفاده کنید.

از فرش های بدون لغزش استفاده کنید. اگر مراقبت های لازم را انجام داده اید که کف شما لغزنده نباشد و هنوز هم لغزنده است، می توانید به جای آن از برخی فرش ها و تشک های لاستیکی استفاده کنید. این کمک بزرگی در فصل زمستان و باران است که معمولاً کف پوش ها مرطوب هستند.

چوب پلاست

تابش نور می تواند از لغزش و سقوط روی عرشه های کامپوزیت جلوگیری کند. تمیز کردن منظم با آب و صابون یا پاک کننده کف پوش خطر لغزندگی سطح عرشه را کاهش می دهد.

خوشبختانه، برای کسانی که از کف پوش های چوب پلاستیک استفاده می کنند، اصلا جای نگرانی نیست. در حقیقت، عرشه چوب پلاست بیش از این ها برای چالش ها آماده شده است تا در مقابل سرمای شدید زمستان و باران های سیل آسا مقاومت داشته باشد و ایمن باشد.

 

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب