ساخت و ساز پایدار با خانه چوبی

ساخت و ساز خانه چوبی

این سبک از ساخت و ساز در مقایسه با خانه های ساخته شده از آجر سنتی یک گزینه اکولوژیکی و اقتصادی است.
خانه های چوبی از نظر اقتصادی نسبت به خانه های ساخته شده از آجر و بتن بسیار اکونومیک هستند. چوب نه تنها بخشی از طبیعت است، بلکه استفاده از آن برای محیط زیست مفید است.

این خانه های چوبی را از مواد طبیعی و غیرنفتی می سازند که قابل بازیافت و زیست تخریب هستند. و همچنین “زیست محیطی” محسوب می شوند.
چوبی که دراین سبک از ساخت و ساز استفاده می شود دارای گواهینامه های متعددی بوده و از منابع معتبری تهیه و تولید می شوند.
علاوه بر این، ساخت با چوب به انرژی کمتری نیاز دارد. تأثیر کمتری در محیط زیست و اثر کربن کمتری نسبت به روش های معمول ساخت دارد. چوب CO2 را جذب می کند.
چوب به عنوان یک رسانای حرارتی عمل نمی کند. بلکه به عنوان عایق عمل می کند. بنابراین خانه را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد. که آن را به یک خانه ساختمانی بسیار پایدارتر تبدیل می کند.

صرفه جویی در گرمایش و تهویــه مطبوع بین 50 تا 60 درصد در سال محاسبــه می شود.
دیوارهای ویلاهای چوبی شامل ماده ای است که نه تنها از سر و صدای بیرون جلوگیری می کند. بلکه به ثابت ماندن دما نیز کمک می کند.
مواد مورد استفاده برای اتمام کار می تواند هر نوع باشد. از مواد ساخته شده از چوب فشرده، سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی، کاشی، شیل و غیره، که تعمیر و نگهداری ساخت و ساز را به حداقل می رساند.
خانه های چوبی به سرعت ساختــه می شوند و 30٪ ارزان تر از خانه های بتونی و آجری سنتی هستند.

ساخت و ساز خانه چوبی

ساخت و ساز خانه چوبی

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب