زندگی در یک خانه چوبی

Alvarkadeh woodenvilla 24زندگی خوب از اینجا شروع می شودزندگی در یک خانه چوبی هر روز به ارزش جسمی و روحی شما اضافه می کندبه زندگی روزمره شما و خانواده تان ارزش می دهد.فضای خانه چوبی آرام است.ساختمان های چوبی به لطف ویژگی های منحصر به فرد چوب طبیعی به عنوان یک ماده ساختمانی ، سلامتی را ارتقا می دهند.

روح یک خانه چوبی از چوب ارگانیک نشات می گیرد.

Alvarkadeh woodenvilla 25 علیرغم درجه بالای پردازش، ورود به سیستم متراکم و سالم در دیوار هنوز همان درخت است که برف ، باران و آفتاب را تحمل کرده است.احساسی که هنگام عبور از درهای خانه چوبی احساس می کنید بی نظیر است، گرم ، دنج و طبیعیعلاوه بر این از ظاهر دلنشین و لمس چوب لذت خواهید برد.همه اینها با ارزشهای شما کاملاً هماهنگ است: زندگی در یک خانه چوبی نیازی به سازش با آرزوهای شما برای سبک زندگی و ارزشهای طبیعی ، پایدار و اکولوژیکی ندارد.

خانه چوبی یعنی آرامش

محیط آرامش بخش و سالم، در یک خانه چوبی طبیعی حواس انسان را فعال می کند.شما احتمالاً روح آرام بخش محیط های چوبی را در یک خانه تعطیلات یا یک خانه سنتی احساس کرده اید.اکنون می توانید تمام وقت در خانه جدید خود به این احساسات خوب برگردید.و این فقط یک احساس نیست. مطالعات مختلف نشان داده است که محیط های چوبی مانند راه رفتن در جنگل استرس را کاهش می دهد.بازده انرژی و نیاز به نگهداری کمیک خانه چوبی سالم و ایمن به نگهداری بسیار کمی احتیاج دارد.در حالی که زندگی در آن زیست محیطی و کم مصرف است.Alvarkadeh woodenvilla 26 دیوارهای چوبی به طور طبیعی انرژی گرمایی تأمین شده توسط خورشید را ذخیره می کنند و سپس در صورت لزوم آن را به اتاق ها منتقل می کنند.شما می توانید بر لذت بردن از خانه خود تمرکز کرده و از وقت خود برای انجام فعالیتهای تفریحی مورد علاقه خود استفاده کنید. باغبانی ، موسیقی ، فیلم ، خواندن کتاب و هر آنچه به روح شما نزدیک است!سلیقه های مدرن یا سنتی. از هر جهتی که نگاه کنید، دکوراسیون داخلی خانه چوبی آسان خواهد بود.هر بار که وارد خانه خود می شویم یک لذت تازه است. به ما احساس آرامش خاطر و شادی عمیقی در زندگی روزمره می دهد. ( نظر مشتری )

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب