خانه چوبی یا سنگی؟

خانه چوبی یا سنگی؟

زندگی از پارادوکس تشکیل شده است: وقتی مردم یاد گرفتند محصولات مصنوعی را خلق کنند، بالاخره ارزش محصولات طبیعی را بیشتر از قبل درک کردند!

ما سعی می کنیم سبک زندگی سالمی داشته باشیم، از محصولات بدون مواد نگهدارنده استفاده کنیم و لباس هایی از پنبه و کتان بپوشیم، همچنین هوایی که در آن تنفس می کنیم تمیز و مرطوب باشد.

اما راه شما برای سلامتی و زندگی طولانی باید با یک انتخاب مهم شروع شود: با زندگی در خانه چوبی سازگار با محیط زیست.

وقتی شخصی به ساختن خانه خود فکر می کند، متوجه می شود که این کار بسیار دشوارتر از خرید یک آپارتمان تمام شده است.

ما گزینه های ارزان را در نظر نمی گیریم، ما در مورد یک خانه امن، گرم و دنج صحبت می کنیم که به یک محل اقامت واقعی و خانوادگی تبدیل خواهد شد.

برای ساختن خانه ای از چوب یا سنگ یا مصالح دیگر، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید!

ما فقط به شما پیشنهاد می دهیم و شما را با تفاوت های اصلی آنها آشنا می کنیم.

خانه چوبی یا سنگی

خانه چوبی از منظر بوم شناسی

هیچ یک از مصالح ساختمانی را نمی توان از نظر سازگاری با محیط زیست با چوب مقایسه کرد.

هزاران مقاله در مورد این موضوع نوشـــته شــــده و هزاران نظرسنجی انجام شـــده است.

مزیت اصلی یک خانه چوبی این است که در آن همیشه هوای تمیز وجود دارد، زیرا درخت “نفس می کشد”!

چوب دارای ساختار متخلخل و متشکل از سلولهایی است که هوا را فیلتر کرده و تمیز می کنند، مواد سمی بدن انسان، دی اکسید کربن، میکروب ها و سایر آلاینده های گازی را از داخل خارج می کند.

مبتلایان به آلرژی می توانند سرفه و گرفتگی بینی را فراموش کنند و خستگی و عصبی بودن نیز پس از یک خواب خوب و آرام از بین می رود. از این گذشــته، شما توسط طبیعت احاطه شـــده اید!

خانه های سنگی اساساً در برابر خانه های چوبی معایب بیشتری دارند: آنها در دمای پایین به سرعت نمناک می شوند، در حالی که در دمای بالا هوای اتاق خیلی خشک است.

با کمک تجهیزات پیشرفته می توان به یک اقلیم راحت دست یافت.

Alvarkadeh wpc 11

هزینه و زمان ساخت خانه چوبی

ساخت خانه سنگی گرانتر است. دیوارهای سنگین نیاز به یک پایه محکم تر دارند. دیواره های timberer بسیار سبک تر است.

برخلاف دکوراسیون داخلی گران قیمت یک خانه سنگی، چوب کاملاً صیقلی ما با کیفیت بالای خود به تنهایی بسیار زیبا است. همچنین به معنای پس انداز قابل توجه است!

ویلاهای چوبی ما 2 برابر سریعتر از مشابه سنگی ساخته می شوند، زیرا بیشتر فرآیند ساخت و ساز خانه در کارخانه انجام می شود و خانه ها مانند لگو مونتاژ می شوند.

همه اینها و موارد دیگر ویلای چوبی ما را با ویژگی سرعت اجرا و صرفه جویی بسیار زیاد در ساخت و همچنین بالاترین درجه بهره وری انرژی (صرفه جویی در انرژی 60٪ بیشتر از متوسط است!) متمایزمی کند زیرا سازه ها،

دارای تراکم مناسب و ایده آل هستند!

Alvarkadeh wpc 12

 نگهداری

خانه فقط ساخــته نمی شود بلکه بعداً نگهداری هم نیاز دارد. خانه های دارای انرژی کارآمد، هزینه های گرمایش را تا آنجا که ممکن است به حداقل می رسانند.

خانــه هــای ما از چوب چند لایه با کیفیت بالا همچنین فاقد درزگیر، کف، عایق حرارتی مصنوعی ارزان و سایر مصنوعات هستند بنابراین تلفات گرما به صفر می رسد.

خانه چوبی الوارکده! در آنجا زندگی خواهید کرد و از زندگی خود لذت خواهید برد، نه در زمستان سرما را تجربه می کنید و نه تمام سال در حال تعمیر آن هستید!

در مقایسه با خانه های ساخــته شده از سایر مصالح ساختمانی، ویلاهای چوبی نه تنها مفیدترین، بلکه گرمترین، با دوام ترین، مقاوم ترین در برابر زلزله هستند و ممکن است برای شما تعجب آور باشد . ضد آتش ترین!

معماری

معماری چوبی امروز بسیار متفاوت تر از گذشته ( سنتی ) است!

انواع راه حل های پیشرفته معماری که بسیار شگفت آورهستند: خانه های کلاسیک، کلبه های چوبی، خانه های نیمه چوبی، ساختمان های کوچک و سقف های شیک مثال های گوناگونی از آن هستند!

خانه های چوبی فوق مدرن ما شیک و ظریف به نظر می رسند و مزایای بیشتری نسبت به مشابه سنگی خود دارند.

امروزه دردنیا، نه تنها خانه های شخصی سازگار با محیط زیست از چوب ساخته می شوند. بلکه مدارس، کودکستان ها و حتی یک چهارم ساختمانهای چند طبقه مسکونی نیز از چوب ساخته شده است!

نکته اصلی، سطح بالای زندگی و آسایش شما است! کشورهای مترقی پیش بینی کردند که طی 20-15 سال همه باید در خانه های چوبی طبیعی سازگار با محیط زیست زندگی کنند!

چرا ما روی کیفیت تمرکز می کنیم؟ زیرا رویکرد آماتوری مزایای محصول را از بین می برد.

قرن 21 است!

قرنی که تولیدکنندگان به خود و مشتری شان احترام می گذارند. در فناوری های پیشرفته سرمایه گذاری می کنند تا زندگی همراه با آرامش را به شما نوید بدهند.

استفاده از ساختارهای زیست محیطی و مواد، فن آوری پیشرفته و کم مصرف، به ما این حق را می دهد که اعلام کنیم:

خانه های چوبی الوارکده بهترین گزینه برای زندگی روی زمین!

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب