تیرهای چوب پلاست

تیرهای چوب پلاست یا تیرهای کامپوزیتی با ظاهر چوب

تیرهای چوب پلاست الوارکده از خانواده محصولات نوآورانه و شبیه الوار طبیعی هستند اما نیازی به نگهداری ندارند. غربالگری محصولات چوب پلاست ما که برای تحمل سخت ترین شرایط طراحی می شود. ایده ای عالی برای ساخت آلاچیق ها و حیاط خلوت خانه ها یا فضاهای تجاری شما در فضای باز است.

تیرهای چوب پلاست، با شکاف های متغیر قابلیت نصب به صورت عمودی یا افقی را دارند.

تیرهای چوب پلاست

تیر های چوب پلاست ساده و بسیار زیبا

تیرهای چوب پلاست الوارکده، نیازی به نگهداری و هزینه های مرتبط با آن را ندارند. با توجه به همه ویژگی های چوب پلاست، این محصول سبز و دوستدار محیط زیست، بهترین جایگزین برای چوب طبیعی می باشد.

تیرهای چوب پلاست جایگزینی طبیعی تر و مقاوم در برابر از بین رفتن در مقایسه با مشابه آلومینیومی و چوبی هستند. که ویژگی مدرنی را به نما یا آلاچیق شما اضافه می کند.

تیرهای چوب پلاست با کاربرد های فراوانی که دارد را می توانید برای بهبود فضای زندگی خود در فضای باز نیز نصب کنید.

تیرهای چوب پلاست

تیرهای چوب پلاست هماهنگ با طبیعت

با توجه به فرآیند طراحی و تولید محصولات چوب پلاست، این محصولات با طبیعت و محیط زیست ما که امروزه نقش آن بیشتر از قبل برجسته شده است، بسیار سازگار هستند.

تیرهای چوب پلاست

ظاهر طبیعی چوب در کنار مزایای بسیار زیاد آن مثل، مقاومت در هر شرایط آب و هوایی، آن را به عنوان یک همراه خوب برای طبیعت مطرح می کند.
محصولات چوب پلاست، راه حل نهایی برای فضاهای باز هستند.

استحکام و طول عمر چوب پلاست سبب شده است به یک راه حل زیبا و مناسب برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی ایجاد می کند. به لطف پوسته با عملکرد بالا، در برابر لکه ها بسیار مقاوم است.

چوب پلاست با سهولت نصب، نگهداری کم و دوامی که در هر شرایط آب و هوایی دارد. و مانند چوب طبیعی به نظر می رسد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

چوب پلاست این امکان را فراهم کرده است که بتوانید در هر رنگ و طرحی مطابق با سلیقه و نیاز پروژه خود آن را سفارش دهید. در چوب پلاست الوار کده، از بافت ها، رنگ های موجود در طبیعت الهام گرفته می شود.

تیرهای چوب پلاست

برای مشاوره رایگان در خصوص محصولات چوب پلاست، با متخصصان ما در الوارکده تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی این لینک، نمونه محصولات را مشاهده بفرمایید.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب