بهترین گزینه برای عرشه در سال 2021

بهترین گزینه برای عرشه در سال 2021 : متداول ترین سئوالی که ما در الوارکده با آن روبرو می شویم این است ، “بهترین متریال برای عرشه چیست؟”

دسته بندی های مختلف محصولات در طیف گسترده ای از قیمت تصمیم گیری را سخت می کند. برای اینکه بتوانید انتخاب های خود را محدود کنید، ملاحظات متعددی را باید در نظر بگیرید.

عرشه یک سرمایه گذاری است که به خانه شما ارزش می بخشد، چه از چوب طبیعی استفاده یا از چوب پلاستیک استفاده کنید. در حالی که هزینه موضوع اصلی در برنامه ریزی یک پروژه است، درک ارزش آنچه به دست می آورید به همان اندازه مهم است.

احتمالاً قبلاً به تفاوت هزینه بین چوب پلاستیک و چوب طبیعی توجه کرده اید. چوب پلاستیک ها گرانتر هستند. اما در اینجا مهم است که نگاه کلانی به آن داشته باشیم. در دکینگ چوبی حفظ زیبایی، طول عمر و ارزش عرشه در دراز مدت بسیار بیشتر از نگهداری یک عرشه چوب پلاستیک، هزینه خواهد داشت.

چوب پلاست فقط به شستشوی دوره ای با صابون و آب ولرم نیاز دارد. بعلاوه، اکثر محصولات چوب پلاستیک دارای ضمانت نامه های طولانی هستند.

عرشه چوبی نیاز به شستشوی منظم، سنباده، آب بندی/لکه گیری و تعمیر پوسیدگی یا آسیب دارد. این که شما یک پیمانکار استخدام می کنید یا خودتان تعمیر و نگهداری را انجام می دهید، در نهایت هزینه ها افزایش می یابد. هنگامی که این هزینه ها را در نظر می گیرید ، یک عرشه چوب پلاستیک در واقع می تواند در بلند مدت ارزان تر باشد.

بهترین گزینه برای عرشه در سال 2021

بهترین گزینه برای عرشه

با در نظر گرفتن این موضوع ، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به مزایای عرشه چوب پلاست بیندازیم.

سهولت نصب چوب پلاستیک

در حالی که برای اتصال به چوب میخ یا پیچ زده می شود و نصب آن بسیار ساده است، تولیدکنندگان عرشه چوب پلاستیک بست های مخصوصی را ساخته اند که “پنهان هستند” ، و در ظاهر آن هیچ جزء اضافی مشاهده نمی شود. سیستم های اتصال پنهان اغلب نیازی به ابزار خاصی ندارند و نصب آنها آسان است.

تا زمانی که توسط سازنده به الزامات خاصی مانند بستن خاص، نصب اتصالات و اتصال دهنده های توصیه نشده است، نصب کفپوش چوب پلاستیک بسیار شبیه نصب چوب می باشد. علاوه بر این، مواد روکش چوب پلاست را می توان درست مانند روکش چوب، برش داد.

اکثر پروفیل های چوب پلاستیک در ابعاد مختلف موجود هستند. و به گونه ای طراحی میشوند که به صورت افقی در بالای قاب مرکزی یا مورب در تیرچه های مرکزی نصب شوند.

بهترین گزینه برای عرشه در سال 2021

توصیه می شود اکثر آنها حداقل 24 “در بالای زمین نصب شوند تا تهویه در زیر عرشه امکان پذیر باشد. بسیاری از شرکت ها همچنین سیستم های نرده و لوازم جانبی مانند تخته های تریم و روشنایی ولتاژ پایین را برای تکمیل طراحی عرشه کامپوزیت شما تولید می کنند.

تعمیر و نگهداری کم چوب پلاست

یکی از مزایای اصلی کفپوش چوب پلاستیک این است که هرگز مجبور نخواهید بود مانند چوب آن را رنگ آمیزی، آب بندی کنید. چوب پلاستیک به عنوان مصالح عرشه با کیفیت بالاتر دارای ضمانت در برابر شکستگی، ترک خوردگی، پوسیدگی و آسیب حشرات هستند.

بهترین گزینه برای عرشه

کفپوش کامپوزیت در دراز مدت، در انرژی و پول شما صرفه جویی می کند. هر فضای نشیمن در محیط باز نیاز به تمیز کردن دارد. درباره تعمیر و نگهداری عرشه، مانند نحوه رنگ آمیزی عرشه، بیشتر بدانید و مزایای اضافی کفپوش چوب پلاستیک در برابر چوب را ببرسی کنید تا هنگام برنامه ریزی برای ساختن عرشه خود آن موارد را در نظر داشته باشید.

دوام: عرشه چوب پلاستیک چقدر عمر می کند؟

نمی دانید چوب پلاستیک چقدر عمر می کند؟ کفپوش چوب پلاست یکی از با دوام ترین مواد روکش در بازار است. عرشه چوب پلاستیک به طور متوسط 25 تا 30 سال با حداقل نگهداری در مقایسه با پوشش چوب طبیعی دوام می آورد.

این تا حدی به دلیل ساخته شدن از موادی است که در برابر آب و هوا ، پوسیدگی و آسیب حشرات مقاوم هستند.

در مقایسه ، عرشه چوبی سنتی دارای طول عمر متوسط 10-15 سال با نگهداری معمول سالانه بسته به کیفیت چوب استفاده شده و اثرات آب و هوای مختلف است.

پایداری چوب پلاستیک

آیا اشاره کردیم که پوشش چوب پلاست سازگار با محیط زیست است؟ بسیاری از تولیدکنندگان از مواد بازیافتی استفاده می کنند که به انباشت پلاستیک و ضایعات چوب در محل دفن زباله کمک می کند. بنابراین، شما نه تنها به دارایی خود ارزش افزوده می دهید، بلکه به محیط زیست نیز کمک می کنید.

بهترین گزینه برای عرشه

بهترین گزینه برای عرشه

تنوع چوب پلاستیک

چوب پلاستیک از نظر تنوع راه زیادی را طی کرده است و طیف وسیعی از طرح های چوب طبیعی، رنگ و دانه ها را تقریباً برای هر کاربردی ارائه می دهد و هر سبک معماری را تکمیل می کند.

زیبایی شناسی چوب پلاستیک

ویژگی دیگر تنوع بسیار زیاد رنگهای طبیعی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید،. خطوط جدیدی از رنگ ها آنقدر اضافه می شوند که بسیاری از سازندگان عرشه در حال حاضر از انتخاب های در حال پیشرفت طراحی به عنوان “مد عرشه” یاد می کنند.

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب