بازار چوب پلاست و روند جهانی

بازار چوب پلاست

مطالعه بازار نشان می دهد رشد محصولات چوب پلاستیک طی سه سال آینده بیش از دو برابر خواهد شد.

انتظار می رود گسترش دامنه کاربرد در برنامه های کف سازی و دیوار پوش های داخلی و خارجی تقاضا برای این محصول را در صنعت ساخت و ساز افزایش دهد. و رشد تقاضا برای کامپوزیت چوب پلاست به عنوان محصول کم هزینه و سازگار با محیط زیست بازار را تحریک کند.

پایداری چوب پلاستیک

ویژگی های بهبود یافته های چوب پلاستیک مانند قابلیت بازیافت بهتر، پایداری حرارتی و سختی، راه های جدیدی را برای رشد صنعت طی هشت سال آینده ایجاد کند. علاوه بر این، افزایش استفاده از آن در ساخت و سازهای خیابانی و محوطه سازی به دلیل ویژگی های مانند: عایق صدا تقاضا را پیش از پیش افزایش دهد.

چوب پلاست الوارکده یک انتخاب پایدار است. زیرا آن را از چوب و پلاستیک بازیافتی و مواد افزودنی با نسبت های مختلف می سازند. که صد در صد بازیافت میشود و سازگار با محیط زیست است. باعث صرفه جویی در منابع جنگلی و نفتی می شود. و حاوی مواد شیمیایی سمی نیست که اغلب در الوارهای تحت فشار یافت می شود. و در روشی تولید می شود که هدررفت آب تقریبا صفر است.

بازار چوب پلاست

محوطه سازی با استفاده از چوب پلاستیک

کامپوزیت چوب پلاستیک می تواند جایگزین پایدار چوب در پروژه های محوطه سازی منازل باشد. این ماده به گونه ای ساخته میشود. که در برابر لک و ضد لک ، بدون نیاز به درزگیر سالانه ساخته و در طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها ارائه می شود. محصولات کامپوزیت پلاستیک چوب دارای دوام و مقاومت عالی هستند ، بنابراین در مقایسه با چوب طول عمر بیشتری دارند.

چوب پلاست نمونه هایی از مصالح ساختمانی سبز و کارآمد است. مواد چوب پلاستیک الوارکده جدا از نگهداری ضایعات چوب و پلاستیک در محل دفن زباله، مزایای زیادی هنگام ساخت خانه دارند.

بازار چوب پلاست

محصولات چوب پلاست ما در معرض آب و هوای مختلف، گرمای شدید و فرسایش، می توانند رنگ و سبک اصلی خود را حفظ کنند. با دوام، ضد ضربه، ضد آب، ضد رطوبت، ضد خوردگی و ضد موریانه با تراکم بالا است. محصولات چوب پلاستیک الوارکده همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر اشعه ماورا بنفش، پایداری رنگ هستند.

برای آگاهی از تخفیفات و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

بازار چوب پلاست

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب