چرا از محصولات چوب پلاست استفاده می کنیم؟

چرا از چوب پلاست استفاده کنیم؟

کامپوزیت های چوب پلاستیک و محصولات آنها دارای ویژگی های دوگانه چوب و پلاستیک هستند. آنها حس واقعی چوب را دارند و متناسب با نیاز خود می توان در رنگ های مختلفی تولید کرد.

آنها دارای خواص بسیاری هستند که در چوب وجود ندارد. خواص مکانیکی بالا ، وزن سبک، ضد رطوبت، مقاومت در برابر اسید قلیایی و تمیز کردن آسان و غیره.

در عین حال مقاومت بالا در برابر آب، ترک خوردگی و حشرات نیز از ویژگی های این محصولات نسبت به چوب می باشد. محصولات چوب پلاستیک الوارکده به عنوان جایگزینی برای الوارهای تیمار شد ه استفاده میشوند.

کامپوزیت های چوب و پلاستیک (WPC) شامل الیافی است که با نوعی پلیمر ترکیب شده است. به عنوان مثال: کامپوزیت های الیاف طبیعی پلاستیک را با کتان یا کنف ترکیب می کنند.

در اروپای غربی، این ماده برای اولین بار مورد توجه تولیدکنندگان خودروهای آلمانی قرار گرفت. برای کمپانی هایی مانند BMW و دایملر کرایسلر، کامپوزیت های طبیعی در حال حاضر به طور متوسط بین 7 تا 10 کیلوگرم (15 تا 22 پوند) در هر وسیله نقلیه در کاربردهای غیر ساختاری مانند پانل های داخلی، پنل های صندلی، قفسه ها و پانل های صوتی وجود دارد.

چرا از چوب پلاست استفاده کنیم

چرا از چوب پلاست استفاده کنیم ؟

از طرف دیگر، کامپوزیت های چوب محصولاتی هستند که به دلیل کیفیت های مختلف (از جمله دوام و مقاومت در برابر آب و هوا) آنها را برای کاربردهای خارجی ساختمان از جمله سیستم های کف سازی / نرده ها ، پروفیل های پنجره / درها، سونا، موانع صوتی برای جاده ها و محصولات زیرساختی مانند تخته های پیاده روی، میزهای پیک نیک و نیمکت های پارک مناسب می کند.

 

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب