لوور چوب پلاست

یکی از طراحی های مدرن در صنعت ساختمان بهره گیری از لوور های چوب پلاست در موقعیت های مختلف پروژه می باشد.
گروه تولیدی الوار کده سعی نموده است تا با طراحی و ساخت قالب لوور قدرت انتخاب بالایی را به طراحان ارائه دهد.
از کاربردهای  لوور چوب پلاسـت می توان در پوشش سقف پاساژها ،متروها، شرکت ها، ساختمان های اداری وغیره اشاره کرد. که علاوه برزیبایی و پوشش سقف، با توجه به ویژگی خاص لوور ترمو پلاســــت ، طوری طراحی شده که با توجه به نوع فنری بودن بست برای اتصال لوور به سقف ، این قابلیت را به لوور می دهد که هر موقع که لازم داشتن  به تاسسیسات زیر سقف دسترسی داشته باشند. لوور به راحتی از بست فلزی خارج شده و می توان به تاسسیسات زیر دسترسی داشته باشند.
از لوور چوب پلاست می توان برای پرگولا در سقف آلاچیق نیز استفاده کرد .  
 

الوارکده در زمینه تولید و فروش محصولات WPC در فضای باز، مانند چوب کامپوزیت ، نرده های WPC ، نمای ساختمان ، مبلمان شهری ، فلاور باکس ، سطل ، دکینگ کف ، دور استخر ، پرگولا ، آلاچیق و لوور چوب پلاست نیز به صورت تخصصی فعالیت میکند.

الوارکده نه تنها پروژه های بسیاری اجرا کرده است ، بلکه به عنوان یک شریک قوی ، قابل اعتماد و اخلاقی در بین مشتریان شهرت دارد . مواد منحصر به فرد فن آوری ، حرفه ای بودن متخصصان و رویکرد فردی به هر مشتری به ما کمک کردند. تا در ساخت خانه های چوبی رهبر باشیم.

این گروه آماده ارائه‌ ی خدمات و انجام پروژه‌های معماری و ساختمانی. در زمینه تولید خانه های چوبی، پروفیل های چوب پلاست و مصنوعات چوبی میباشد.

برچسب ها:, , ,

مشخصات تماس

آدرس دفتر و کارخانه :

قم، شهرک صنعتی محمود آباد قم، فاز 2، بلوار خلیج فارس ،میدان شهید رضایی نژاد، بلوارابوطالب، میدان شهید شهریاری، بلوار امام علی شرقی انتهای کوچه سوم،قطعه 226

شماره های تماس :

09330221534 - 02533354865


کلیه حقوق سایت محفوظ است . طراحی و پشتیبانی : باسط وب